Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synest du er flink eg!!Og det er slett ikkje lett å skulle svare på slikt som allerede er,å bli testa,for det er så lett å bli satt ut,og dermed blir ein usikker,og slapper ikkje nok av til å la bilder og ord komme,men du klarte deg jo veldig godt!!!

Så du har absolutt evner uten tvil,berre la ting komme til deg,og ha tru på det som du ser,for det er aldri heilt gitt at det ein får opp,vil bli slik,det er eindel av spåinga,for ting kan endre seg underveis på den ein spår,av de valg ein sjølv tar.Og så kan det innimellom være lett å få inn andres tanker,og ønsker,om de er sterke.Så lykke til videre vennen,dette går fint.Og om du har lyst å sjå på meg,så kan du det.Eg er født 04.04.68,og mannen er født 13.05.65.Ser du om me velger å få ein til? For å gjere deg litt mindre forvirra når du ser,så har eg vært gift før,og har tre barn med han,og to med mannen din,Om du har lyst,så kan du jo sjå om du ser kjønn på de.Og ser du jobb på meg i nærmeste framtid?No er eg i praksisKlem til deg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

stratosen har vært flink syns jeg til å være ny.. hun hadde mye rett på meg..

Nattinatt årker du se på meg igjen på min tråd? har et spm til liksom..

Også i tillegg til de lurer jeg på om du ser hvilken dag sambo kommer hjem ( han er på jakt, dro i dag ) og om jeg kommer til å klare meg fint mens han er borte eller om jeg er mye trist og ensom?!

er ikke vant til å være alene liksom. savner han allerede!

Skrevet

Å ja, eg kjenner den følelsen,ikkje særlig godt når de er vekke,særlig,slik som min,ikkje er noko vekke heller.Fekk først opp onsdag,men sjangs at det kan bli tirsdags kveld og.Uansett så er han heime i god tid til helga igjen.Men du klarer deg veldig fint altså,ser ut som at du styrer på med ditt,og lever litt anleis enn når han er der.Liker du å sitte må jobbe med hendene?ser deg med eit bord,der du sitter å jover med noko?hobby?ser ut som at det gleder deg.

Skrevet

synd... Han er nok ikke hjemme før til helga.., han dro på jakt idag, å skal være over til lørdag eller søndag! :/

Nei egentlig ikke, data og studie er det jeg gjør. Kanskje forberede litt til lillemann kommer til!

Hadde vært fint om han hadde kommet onsdag liksom, men da må det "skje" noe med noen på jaktlaget.. de blir nok til tidligst fredag!

Hvordan litt anderledes?

Planen var å være mer sosial og forberede huset til babyen kommer, men det gjør jeg jo litt av nå også...

Du har spådd meg tidligere å hatt rett så derfor spurte jeg deg.. hihi

Skrevet

heisann nattinatt...:) takk for at du har tro på meg..men jeg er nå ikke overbevist enda om at jeg er så flink....men jeg skal få litt hjelp og veiledning av Baas...så får vi se...

Ser ikke noen planlagte barn på dere, men mulig dere får et barn til som ikke er planlagt...klarte ikke se noe kjønn men..

Ser deg på et sykehjem? eller vertfall et sted med lange korrioderer...om det er i praksis eller om det er jobb det vet jeg ikke...og er mulig jeg tar fullstendig feil og men.. :)

takker for tilbakemeldinger:)

Skrevet

Hallo

Ja ikkje umulig,for det er andre og som har spådd ein til,som ikkje er planlagt,for å bestemme oss,klarer me jo ikkje,hehe.Du,eg har iallefall gått i lange korridorer i åresvis tidligere,på ein sjukeheim,så uansett så er det ikkje så rart om du såg dette på meg.Men denne utd er med barn og ungdom,men om eg tar vakter,eller starter opp igjen der,er det jo ikkje godt å sei pr idag.Tusen takk skal du ha.Stå på,dette går fint!!

Skrevet

hmmm jaja:P hehe..

du har vel nettopp spådd meg gravid før jul..

men kan du se noe om jobb???

Skrevet

Ikkje sikker her,men føler ikkje noko endringer i jobb situasjonen på deg no altså.Om du har søkt på noko spesielt,så kan eg spørre direkte ang det,eg får det ofte lettere inn då dersom eg ikkje klarer å få inn bilder uten.Det var litt diffust for meg no.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...