ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Hei! På tide å melde seg inn her igjen! Hadde en SA i uke 9 + 4 den i juli, og har hatt en vanlig mens, så nå er vi prøvere igjen! Antok at jeg skulle ha EL mellom 1 - 3 september, og begynte testinga noen dager før! Jeg kjente at EL var den 3 september, da jeg hadde mye EL-slim og EL-vondt akkurat likens som jeg pleier å ha! Men alle EL testene som jeg har tatt har vært negative! Testene var til å begynne nesten blanke, men i dei 2 dagene dagen før og den dagen jeg mener jeg hadde EL, ble dei nesten positive, når dei hadde ligget ca 1/2 time! Men ikke før det! Etter 5 min. var dei ikke positive i det hele tatt! Brukte av 2 forskjellige pakker, men tror det var likt produksjonsnummer på dei! Jeg testet 2 - 3 ganger om dagen for jeg kjente at EL nærmet seg, men vart veldig forundret over at QR EL testene var negative, i og med at jeg har brukt dei mange ganger før og at jeg hadde EL smerter som vanlig! Noen som har vært borti det samme og har egne erfaringer? Synest bare det var så merkelig at jeg hadde både mye EL-slim og EL-smerter hvis jeg ikke hadde EL!
lykkelig82 Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Hei Ja, har opplevd det samme. Jeg finner ikke el med de testene jeg heller. Etter el-kalkulatoren skulle jeg ha el rundt 4 september, men hadde litt smerter i høyre siden på søndag og mye smerter på mandag. El-testen viste en strek på mandag, men ikke så sterk som kontroll streken, men ingen ting på tirsdag. Lurer på om jeg hadde el på mandag da??
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 10. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2007 Hei, og takk for svar! :-) Er nokså sikker at jeg hadde EL den 3 september jeg også. så det var jo mandag, så da kan vi jo kanskje få termin nokså likt vi da :-) Krysser fingrene for det! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå