mamsen og ML+litenimagen Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 hvilken dag passer for deg neste helg? kan jeg komme til deg?
Gjest Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Passer både lørdag og søndag Ja det hadde vært kjempe kos! Bare å si fra hva du vil ha til lunsj det
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 9. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2007 oioi, høres jo ut som jeg skal på hotell, hehe;) kan også begge dagene.vi kan jo snakkes litt uti uken og bestemme da. har renset dårskjolen-beklager at det har gått så lang til. har dukken til snuppa di også, så minn meg på å ta med dette:) er sååå sløv for tiden!
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 9. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. september 2007 dåpskjolen skulle det selvsagt stå
Gjest Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 hehe må jo oppvarte favoritt tuppene mine litt vet du Det gjør ingenting, er ingen som skal døpes her i nærmeste fremtid hehe.. Helt greit at vi snakkes utover uken
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 9. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. september 2007 hehe, du er god du:)
Gjest Skrevet 9. september 2007 #7 Skrevet 9. september 2007 :) snakkes da snuppa! Nå mååå jeg legge meg, skal opp klokken 6 i morgen :-O
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå