Northernlights Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 ca str 4 år? Det er ikke lett å finne guttebunader her vi bor!=) Alle de andre 5 ungene har blitt fotografert i bunader som små,så da må jo minsten være likedan på sitt bilde,synes jeg. Storebror hadde bunad,men den har forsvunnet etter å ha flyttet noen ganger. =( Gi meg PM om noen har en liggende.
snull Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Kanskje ikke kl 02.30 på natten Northernlights ;-) Tror ikke det er så mange andre enn du og jeg her nå....hehe, og jeg har en jentebunad...
Northernlights Skrevet 14. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. september 2007 Men det er 5 dager siden jeg skrev det ;o) Jeg har to flotte jentebunader,så det står ikke på.Men dem har jeg ikke tenkt ta på lillegutten. ;o)
snull Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 Ja, ser jo det nå ja ;o) Håper du finner en da ... ....men du....anbefaler skilpadde ...
Northernlights Skrevet 14. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. september 2007 Det er kanskje ikke så dumt et dyr for en 9 åring å ha som kosedyr. =o) De har mange små og søte på dyrebutikken. Vi får se når rommet hans blir frisket opp. Har kanskje litt nok akkurat nå. =o)
3b@rnsmor-30* Skrevet 14. september 2007 #7 Skrevet 14. september 2007 jeg har en i str 104. ikke ordentlig da... sånn fra coop obs. men jeg synes den er veldig fin =) gikk jo ikke å sende deg pm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå