Gå til innhold

noen som har sluttet med vogn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi slutta med vogn i sommer. På slutten hadde vi bare vognen med "i tilfelle", men hun gikk hele turene selv. Nå står bare vognen i barnehagen i tilfelle hun vil sove litt der. Snuppa er 2,5 år.

Skrevet

Nei...ikke helt ennå, men har kjempe lyst. Der vi bor må jeg trille han opp en bratt bakke hvergang vi skal ut og handle, og det er kjempe slitsomt. Prøver å bruke vognen til å trille varer, de dagene jeg har handlet mye, men da sier bare gutten: mamma...jeg orker ikke å gå selv. Jeg er for lat. Han blir snart 3 år, så da er det på tide å begynne å slutte med vogn....syns jeg.

Skrevet

jenta mi ble 2 i juli, og vi har brukt vogn til henne 2 ganger det siste halvåret. hun vil aller helst gå selv, heldigvis.

Skrevet

ja, så og si. Snuppa er snart 2 1/2, og bruker sjelden vogn. Enten går hun selv eller hun står litt på ståbrettet på vogna til lillebror. Brukte reisetrille et par ganger til henne i sommerferien.

Skrevet

min er 2 år og 4 mnd. Vi har med vogna sånn i "tilfelle". Bruker bare en liten reisetrille nå, så den er ikke så tung å dra på. Men har øvet oss bevisst på dette siden jeg har en liten en i magen som ser dagens lys om 4 uker....synes det gjør hveragen enklere med 1 vognbarn

Skrevet

hvordan skal dere gjøre det i vinter da? da blir det kanskje vanskligere å gå for dem? i snøen? skal dere bruke vogna litt mere da,i vinter?

Skrevet

Jeg går mye lange turer , og hun sover i vognen på dagtid , så vi har ikke sluttet enda.

Hun ble 2 i går.

Skrevet

Har vel ikke brukt vogn til Tobias på 2 år og snart 9 mnd på et halvt år - bare hatt med trillen på tur sånn i tilfelle han blir sliten i bena...men det blir han stort sett ikke - vant til å gå lange turer i bhg;o)

Skrevet

Vi har nesten slutta. Hender vi bruker den, men hun vil som regel gå selv og går gjerne laaaange turer på beina sine. Hun er to år og to mnd nå, men det er vel 6 mnd siden hun virkelig var drittlei av vogna. Får ikke lov til å bære henne opp trappa lenger heller, hun skal gå selv. Får heldigvis lov til å bære nedover da ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...