Meg og gutten min Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 er det fler som sliter med luft i magen? jeg våkner med det om morgenen og har det hele dagen! det er så vondt for det vil jo ikke ut. av og til har jeg luft i hele magen, men i dag har jeg hatt det i nærheten av livmoren tror jeg. skikkelig vondt og presse på der.. stikker og er ømt. fler?
Erisa* Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Ja, enkelte dager er det skikkelig kjipt! Det verste er når jeg i tillegg er litt forstoppet, går på do en gang i timen uten å få til noe...
Første babyen=) *jentebaby* Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 akkurat sånn har jeg og, veldig ubehaglig=(
amy_de Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 Jeg hadde veldige luftsmerter i mange uker før mamma tipset meg om å slutte å spise epler. Litt trist, for jeg elsker epler, men det har hjulpet veldig! I tillegg starter jeg dagen med en kiwi og Bjørns blå havregrøt med rosiner på til frokost. Dette hjelper på både luft og forstoppelse og gjør magen min mye mer "harmonisk"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå