nourateadni Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 hun er 8 mnd, fått brød av bestemor hun likte det kjempegodt og tygget bar selvom tennene ikker er kommet;) for tidlig?
#elsker jenta mi# Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 lurer jeg også på jenta mi er 7 månder da
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 bare gi dem brød dere ikke noe farlig selv om de ikke har tenner, fikk råd av hs om å gi sukkerkavring slik at dem lærer å tygge,
ScaryMama Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 Jeg begynte å gi brødskive da min var 5,5 mnd.
#elsker jenta mi# Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 er det leverpostei dere har på da eller?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #6 Skrevet 9. september 2007 kan man gi brød uten at de har tenner? det setter seg ikke fast i halsen da altså? må bare spørre for vil gi brød jeg også, og tennene er ikke kommet enda...
#elsker jenta mi# Skrevet 9. september 2007 #8 Skrevet 9. september 2007 jeg trudde de satt det i ganen, men de sutter vel på det kansje sånn at det løser seg opp??? åssen brød gir dere?? merke??
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 9. september 2007 #9 Skrevet 9. september 2007 ja det kan man men ikke store bitene da så klart, de har tygge refleks, sitter å smatter når vi spiser å
Rut Bram Skrevet 9. september 2007 #10 Skrevet 9. september 2007 Man kan godt gi brød før de har fått tenner, bare fint med tyggetrening. Vår jente har fått brødbiter fra hun var rundt 7 mnd, fikk de første 2 tennene da hun var 9 mnd.
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 9. september 2007 #11 Skrevet 9. september 2007 alle typer uten hele korn, begynn med loff det er et sikker stikk, det kan nok hende det setter seg i ganen men ikke gi for store og for fort, sitter det i ganen løser det seg opp når dem bruker tungen slik som når de suger på smukken
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 9. september 2007 #12 Skrevet 9. september 2007 Jenta ni har såvidt begynt å få brød med leverpostei på. Hun er 6 mnd. Helsesøster sa til meg at det var helt greit å begynne med litt brød nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå