EnJente_m_EnJente Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Er det tungvint med denne "knytingen" ? Vurderer å kjøpe en, da de faktisk kan ha de lenge !
EnJente_m_EnJente Skrevet 9. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 9. september 2007 Mener forresten å ha lest i fjor at Odenwäder vant testene ? Noen som har denne posen?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 Nei knytingen er ikke et problem. Jeg vet noen hevder det her inne. Jeg hevder de er evneveike. Posen er genial. Den er varm god, og varer lenge. Og du kan fint kjøpe en brukt på finn, for trekket kan vasket og tom farges.
*Mustang Sally* Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 De geniale med voksiposen og knytingene er at du kan velge hvor mange lag du vil dekke ungen med. Den posen er super. Jeg har den og erteposen fra www.dotedot.com til vår og høst.
snirkeline Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 He,he.Er nok en av de evneveik jeg da:-) Hadde en voksipose først.Men syns den blir så stor og tungvint.Særlig når du kommer inn i butikker og skal ha den åpen. Kjøpte en Odenwalder(skjønner ikke hvordan jeg lager tøddler:-))ikke lenge etter,som jeg er storfornøyd med.Varm og god,kjekt med glidelåsåpning foran.Tar liten plass når den brettes sammen.
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 9. september 2007 #6 Skrevet 9. september 2007 Elsker min voksipose.. Som andre har sagt er den genial.. har brukt den til mine barn, og siste mann bruker den nå.. Kjøpte sommerdyne til den i sommer, og snart blir jeg til å bytte ut sommerdynen med vinterdynen.. Mine to andre gutter brukte posen til dem var litt over 3 år, så til sammen blir denne posen brukt i 9 år.. Nei, jeg sier bare; DET FINNES IKKE NOE BEDRE.. (må si jeg har vært innom andre poser også) HUSK; uansett pose så vil jeg anbefale å legge f.eks ullpledd under posen, og ikke bare pakke inn babyen over, det er jo kjølig under også..
skilpaddemamma Skrevet 9. september 2007 #7 Skrevet 9. september 2007 har brukt voksi til alle mine tre søte små, synes den er kjempebra, eldstemann brukte den til han var over to år, kunne brukt den lenger hadde det ikke vært for at nr to trengte den mer. synes ikke det er noe problem med knytingene, dessuten er den kjekk når du er på besøk, har med eget leketeppe når de er så små at de ligger i ro.
deisi Skrevet 9. september 2007 #8 Skrevet 9. september 2007 Jeg har odenwalder å er kjempefornøyd, hadde ikke byttet den ut med voksi i værtfall. men skal du ha med deg barnet i pulk i mange minus, så går du for voksi. Voksi er som regel alt for varme å ha i vogna, de nye vognene som selgers nå er jo så lune å gode. Odenwalder er i værtfall tingen for mitt bruk!!
NoDoubt Skrevet 9. september 2007 #9 Skrevet 9. september 2007 Slenger meg på snirkeline! Hadde voksi før men var ikke fornøyd så jeg solgte den og kjøpte en Odenwalder lammy XL. Den er jeg kjempe fornøyd med! Det er og et lammeskinn i den som kan tas ut, da blir ikke posen så varm. Du kan og bruke bare lammeskinnet til sitteunderlag. Da blir det lunt og godt på de dagene som ikke er så kalde! Genial!
deisi Skrevet 9. september 2007 #10 Skrevet 9. september 2007 odenwalder kan også brukes som leketeppe
EnJente_m_EnJente Skrevet 9. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 9. september 2007 Ja jeg har hørt folk snakke om det nemlig, og har tenkt tanken selv, MEN så har jeg aldri prøvd den da ! En venninne har Odewälder, og er suuuuuuuuuperfornøyd !!! Hva koster voksi i butikkene mot nettbutikkene da ? Der koster de 2275.
WP-TLogPeanut Skrevet 9. september 2007 #12 Skrevet 9. september 2007 Vi har voksi,og knytinga er ikke tungvint. Synes den posen som fulgte med vogna.er myye mer tungvint.. Er kjempefornøyd med voksiposen
snirkeline Skrevet 9. september 2007 #13 Skrevet 9. september 2007 Kjøpte Odenwalder i butikk for halvannet år siden.Ga 1800,- da,men det er uten lammeskinn.Ikke sjekket priser på nettbutikk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå