Gå til innhold

Hilsen fra 2 trimester :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var en jente på 2 trimester som skrev ett innlegg med overskriften: Så takknemmlig for å være gravid

Da går tankene mine over til dere prøvere, som virkelig ønsker å bli gravide. Ser det er noen kjente nick her fra min pp, som varte i 9 mnd. Vi har ikke glemt hvordan det er å være i den situasjonen. Men nå strutter de fleste av oss i hormonlykkerus over de voksende magene. Og livet i magen som sparker kraftigere fra seg som ukene går :o) Det er vel verdt å kjempe for, uansett hvor mange runder og tiltak som settes inn!!!!

Tar iniativet og på vegne av meg selv så hilser jeg fra fra Bringerbæret og Bris og sikkert mange flere ex prøvere....her er masse babystøv

**********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Er sikker på at dette kan komme godt med nå som høstmørket har begynt å komme snikende...

Oppmuntringsklem fra...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kos at dere tenker på oss. Suger til meg babystøv, men gjemmer litt til de andre og..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...