Gå til innhold

Stratosen_prøver : )

Anbefalte innlegg

Skrevet

Visste ikke at du holder til her inne, må nesten spørre om du kan ta en titt på meg en gang du føler for det... Hehe, det er vel ikke noe særlig tvil om hva det gjelder, ser du noen graviditet på meg snart? Og om det går bra eller ikke??

22.09.77

Takk skal du ha...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisan:)

Jeg er veldig ny på dette her...så får all del ta ikke alt for gitt:)

Men jeg så graviditet på i november med en jente..så ut som alt går bra denne gangen:)

(setter pris på tilbakemelding om d stemmer eller ikke når den tid kommer...)

Skrevet

Å, det høres spennende ut, stratosen. Hehe, du kan regne med at du får høre hvordan det går, er jo stadig vekk inne på MA/SA tråden.

Ser du noe annet på meg, da? Altså, noe som ikke har med graviditet å gjøre? (Prøver febrilsk å styre fokus over på noe annet, har hengt meg litt opp i testing og alt sånt, tror jeg.) : )

Skrevet

uff surrer litt..altså jeg er ikke så god på dette enda..så du får ta det med en klype salt mente jeg og si da...:P ikke ta det for gitt:P hehe uff..

Skrevet

Tar ingenting for gitt, er bare morsomt å se hva du får opp. Og faktisk, når noen har spådd meg før så har jeg på en eller annen måte slappa mye bedre av i de pp fram til de spådde meg gravid. For til vanlig er jeg jo helt gira hver eneste pp. Da tar jeg heller en gira periode i november og litt avslapping fram til da. (Altså, vi prøver jo for fullt, selvfølgelig, men kanskje jeg klarer å distansere meg litt fra det hele?) ; )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...