Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Jeg holder på med prøverør, men måtte avbryte for at posten rota bort medisinene , og da fikk jeg eggløsning, det testa jeg, og jeg vet det var 2 eggsekker. og nå er jeg 4 dager over tid, og har en grusom tretthet og ømme pupper, tok en test clear blue med ett meget svakt kryss, glodde jo nesten så jeg så syner, tenkte jeg skulle ta en test i kveld med quick men den var negativ, og nå skal jeg vente til morgen urin det står at det helst skal være det, noen med erfaring med den sist nevne test?? jeg er 42, fikk ei jente da jeg var 40 men vil så gjerne ha en til, problemet er at det går til hode på en stakkar hehe. lykke til damer
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Det at du fikk neg test på kvelden kan ha noe med at du er litt tidlig ute med testingen + hcg-nivået er mer konsentrert om morgenen; ergo kan testene bli negative på kvelden tidlig i graviditeten fordi urinen er utvannet. Ville tatt en test til på morningen i dag eller imorgen... Masse lykke til!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 ....eller at du er befruktet, men at det ikke fester seg. Håper ikke det - håper du er gravid!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Håper dette går deres vei ! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå