Gå til innhold

hun tar helt av i magen min:) hehe..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leah tar helt av inni magen min,er 20+3 i dag å jeg nyter hver en bevegelse i magen..kjenner henne så utrolig godt..hun sparker å kiler så bare d:) ser d utpå magen å greier å d er så artig..flere som har skikkelig livlige babyer i magen eller? å når jeg legger meg så er d ikke et hakk bedre..var på kontrol på torsdag å legen ble helt rar i ansiktet når han kjennte på magen for plyselig så bevegte magen seg å han sa bare jøss,tror du må ha en ul for å se om hun er veldig stor siden jeg kjenner henne så godt allerede...sier jo ikke nei takk til d da:) fikk en ul å fødsels legen sa bare at ja dette blir nok en stor baby å hun koser seg kjempe masse hun..hehe hun ligger med hodet opp å sparka på blæra så bare d å hendene slo hun med :) hihi...en sunn å sprek jente sa han bare..å hun hadde vokst godt siden ordinær ul!! nyter dette svangerskapet,ville bare skrive litt om jvor herlig d er å ha en baby i magen..klem til dere alle...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:0)

Jeg kjenner også godt at min lille skatt sparker nå. Spesielt er hun glad i å ta i litt ekstra når jeg skal sove eller bare slappe litt av.

Husker deg godt igjen fra da du var på 1 trimester.

Hvordan går det med deg ellers?

Husker du slet litt med urinveisinfeksjon.....

Syntes absolutt dette er den fineste tiden i svangerskapet. har liksom mer energi nå enn i det 1 trimesteret og jeg er jo ikke srlig tung nå heller.

Syntes forresten det er sporty av deg å ha 5,snart 6 barn.

Har du vært å bim treff eller?

Jeg fikk ikke gått sist gang men hadde selfølgelig veldig lyst. Håpe jeg kan komme neste gang:0)

Klem:0)

Skrevet

heisann:) jo d går bedre nå..er blitt alene da å d var ikke så kjekt kan du si men,skal klare meg som vanlig....husker deg også godt igjen..går d med deg da? nei jeg fikk ikke gått på bim treff jeg heller for hun minste jenta mi var syk da å da vil jeg bare være med henne selv:) rart med disse mors følelsene...ja dette er absolutt en flott tid,litt mer opplagt å masse liv i magen heldigvis..hehe...klem

Skrevet

Hei igjen:0)

Nå fikk jeg vondt av deg.....

Det er vel ikke bare bare det å gå igjennom ett brudd i en slik en sårbar periode som nå, men jeg har stor tro på at du er en sterk person som vil klare deg godt alikevel.

Kan tenke meg det blir travelt,men håpe virkelig at du vil få litt avlastning fremover fra folk rundt deg for du må for all del ikke glemme ut å ta vare på deg selv oppi dette her.

Har stor tro på mottoet om at når mamma har det bra vil det smitte over på barna og da vil de også ha det godt.

Du virker ihvertfall som en god mamma du.

Tenk hvor heldige de er som har en mamma som deg:0)

Når det gjelder meg så føler jeg at tiden flyr avgårde nå.Jeg jobber full stilling i barnehage og kjenner det godt at det var en stor omstilling å gå fra permisjonen og rett over i full jobb.

Men må si jeg trives utrolig godt i barnehagen...de er jo bar sååå skjønne disse herlige barna, og de jeg jobber med er også alle tiders.

I fritiden prioriterer jeg å tilbringe mest mulig tid sammen med mannen min og barna.Føler jeg ikke har tid til så mye annet.....

Det blir nok litt lettere å tilbringe mer tid sammen med venner når jeg går hjemme igjen så da tenkte jeg å ta det igjen i permisjonstiden:0)

Det hadde vært kjempe kjekt å truffet deg på neste bim treff.

Vi har jo også døtre som er akuratt like gamle også:0)

God klem:0)

Skrevet

tusen takk for fine ord:) kan vi ikke utveksle msn adresse?? jeg sender deg en pm med min...klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...