Gå til innhold

Oktober: Er det ikke flere oktober babyer som har begynt å gå enda?


Solita 79

Anbefalte innlegg

Min lille Jonas krabber nesten ikke lenger nå, nå er det 2 raske bein som tar han dit han vil. Er såå søt så der han stabber etter meg i alle rom. Han begynte å gå for vel 3 uker siden nå vel, er så moro så. Han er nok tidlig ute, men enda er han sein i forhold til storesøstra si, så her er det jo "normalt" syns jeg at han går nå. Men har skjønt jeg ikke har noe særlig til babyer jeg. Blir barn nesten med engang de kommer ut av magen de her hehe.

Moro å høre om det er noe flere der ut som beveger seg på 2 bein.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heidi er begynt å gå så smått.. men er mest fra en ting til en anna.. krypinga er enda den beste måten å komme seg fort fram på.. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro :-) Er så søtt å se de små stabbe seg avsted. Jonas begynte sånn å gå små skritt i mellom ting han også. Men ble tøffere og tøffere for hver dag. Så snart har du nok lille Heidi etter deg hvor enn du går.

Kos dere masse videre dere også.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite gåing her :P Hun åler seg framover enda, men har i det siste begynt å ville reise seg opp overalt,selv om balansen ikke er der enda...hehe!

Men jeg syns at det bare er bra hun enda er nede på gulvet. God motorikk også er hun så liten enda (kroppsmessig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

NÅ går han=) I en mnd nå har han sluppet seg og gått noen skritt, som har økt for hver dag. I dag er han 11 mnd og går så bare det...faller sjelden. Han er så kry, og det er så kjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Mitt lille gull har gått et par skritt siden han var 10 mnd (mest en venstre om,med påfølgende "ass plant" i følge faren), men på 11 mnd dagen gikk han plutselig tvers over stuegulvet:) Vi ble helt perpleks alle sammen!

Nå øver han som bare det, og tryner hver gang han blir så stolt av seg selv at han glemmer beina!!

Uff,han er så stor,ikke mye baby igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...