Gå til innhold

jippiiii! ned 3 kg på 1 uke:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

sååå fornøyd med meg selv nå!

gikk opp 30 kg i løpet av svangerskapet, 20 forsvant i løpet av de første 14 dagene. igjen sitter 10 kg som absolutt ikke er kledelig....og siden lillemann allerede er blitt 3 mnd er det på tide å gjøre noe med det! så forrige søndag begynte jeg, kuttet ut alt av småspising, skapsnoking og snacks, skriver ned alt jeg spiser og 3 KG er resultatet.....jeeeei:) spiser mer av sunn mat, er absolutt ikke på noen sultekur og vil ikke miste melka....men dette var en god begynnelse og kjempemotivasjon for å fortsette!

...bære for å skryte:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempeflott! Du har absolutt grunn til å skryte av deg selv :)

Skrevet

flink du er...tror jeg skal begynne også...minuset er at motivasjonen er ikke der helt enda....Lykke til videre:)

Skrevet

flott du er flink.mine kilo sitter som stål, går turer hele tia men får ta tiden som hjelp.

Skrevet

Skryte litt jeg også da. Gikk opp 19kg i svangerskapet, gikk de ned igjen i løpet av tre uker etter fødsel. Fire uker etter fødsel hadde jeg gått ned 24kg, og nå 3,5mnd. etter fødsel har jeg gått ned 28kg, og er 9kg under det jeg var når jeg ble fravid. MEEEN, jeg har ikke vært flink å trent eller noe da, så det er jo helt ufortjent. Men alikevel ganske deilig.

Skrevet

Flink pie ja Gulan!! Selv gikk jeg opp 28 kg i sv.sk og fikk bort 16 iløpet av fire uker, siden har jeg også fått bort to til. Det er 7 uker siden fødselen nå og føler det har stoppet opp. Skal jeg gå ned mer nå må jeg nok røre mer på meg, for jeg spiser absolutt ikke snop eller drikker brus. Svæææært sjelden unner jeg meg noe på kafè eller noe. Trenger å gå ned minst 10 kg til, helst 15.

Motivasjonen har jeg, så bare gutten blir litt roligere med skrikingen sin og vil sove mer på dagtid så skal jeg nok gjenoppta treninga jeg drev med før jeg ble gravid - gleder meg =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...