remi20 Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Jeg og samboeren min vil veldig gjerne ha baby, og vi har funnet ut at vi skal starte prøvingen til våren:) Så spørsmålet mitt er, hvilket prevensjons middel er det lurest av oss å bruke? sånn i henhold til at vi ikke vil bli gravide om ikke så alt for lenge! Noen gode tips? takker for alle svar!
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 Hold dere unna p-sprøyten. Ellers kan dere vel bruke hva som helst. )
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 Tja, p-piller er vel nok så greit. De er jo sikkre når man trenger de, og de forsvinner vel relativt fort ut av kroppen. Ellers så er vel kondom det som gir minst bivirkninger ihht det å skulle bli gravid snart etter at dere slutter å beskytte dere. Det dummeste er vel kansje p-sprøyte, så det hadde jeg nok ikke villet tatt. Lykke til med prøvingen når dere starter.
Gjest Skrevet 9. september 2007 #7 Skrevet 9. september 2007 Jeg anbefaler IKKE p-piller, for det tok kjempelang tid før de gikk ut av kroppen min... Strevde mye, og mensen var skikkelig uregelmessig. Bruk kondom dere =) =) =) Eller bli avholds så lenge ;-p hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå