Gå til innhold

EL test

Anbefalte innlegg

Skrevet

Regnet ut at jeg skulle ha El på fredag 7. september og startet el testingen søndagen før. Første gang, så startet litt tidlig:-) Fikk strek onsdag og torsdag, ikke like sterk som kontrollstreken, og regnet med at den skulle bli strekere på fredag(forventet el). Men da var den faktisk litt svakere. Lørdag enda svakere og i dag var det ikke strek i det hele tatt.. Hmmmm... Noen som har opplevd lignede? Hadde jeg el onsdag og torsdag da? Var tester fra billigtester.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leste du bruksanvisningen? Der står det at man har eggløsning 12-48 timer ETTER positiv test. Jeg har bare brukt billigtestene en gang, og da hadde jeg den sterkeste streken dagen før jeg selv hadde regnet med jeg skulle ha eggløsning. Men streken var ikke like sterk som kontrollstreken, men det var det sterkeste den ble før den ble svakere igjen

Skrevet

Ja, skal i følge bruksanvisningen gjort det riktig. Men der stor det at det at streken skulle bli like sterk eller strekere en kontrollstreken. Men da hadde jeg sikkert el på fredag da, slev om ikke streken ble så sterk. Håper:-)

Tusen takk for svar!

Skrevet

Kan virke som at streken bare blir nesten like sterk. Selv gikk jeg over til clear blue digital, mye lettere å tolke, men dessverre en del dyrere

Og ang det med bruksanvisningen, så virker det som at veldig mange misforstår, og tror man har eggløsning den dagen man har positiv test

Skrevet

Tror jeg også skal bruke cb neste gang. Men hadde sex tirsdag, torsdag og fredag, så tror det skal være greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...