Gå til innhold

Matforgiftning og graviditet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror vi har spist noe som IKKE har vært bra, da både jeg, sambo og minstemann er blitt syke. Først ut var sønnen min med lutt feber og diare. så kom jeg med skikkelig knip i magen, kvalme og diare. sist ut var sambo, med samme som meg. Vi tror det er kjøttdeigen vi spiste i går..

det som bekymrer meg er at bebien i magen virker til å reagere på dette... i de siste 3 timene har den vært så aktiv, sparket nesten hele tiden, bare et kvarters pause eller mindre, men virker nesten som om jeg har spist masssse sukker eller noe,,,

Hva nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har akkurat det samme som deg.. Har hatt det i 2 dager nå. Første dagen hadde jeg skikkelig mageknip, litt sånn uggen i formen men heldigvis ikke feber.. Idag har jeg vært uggen i formen, men uten all mageknipen men har hatt diare da.. Holder enda på å styre her. Babyen i magen har vært helt spølevill i magen disse to dagene når jeg har vært uggen. Tror de merker at vi ikke føler oss helt bra.. Har også rapet endel, å jeg kan love deg at det er ikke noen deilig oudør som kommer.. Lukter som dårlige egg.. Jeg tror ikke det er noe galt med babyen siden den er så aktiv, så jeg slapper bare av å trasker på do når jeg kjenner at jeg må..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...