Gjest Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 HVA SKJER?!?! Jeg har spist som normalt.. Og gått en tur hver dag.. Gjett om jeg er deppa nå da... Selvbildet er ikke på topp fra før av liksom.. Så skulle dette skje. Hadde venta meg 5 kg NED jeg nå....
~sjiraff~ Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Med mindre du har spist rent fett disse ukene så må jo en av veiingene dine ha vist feil?
Skravlemamman Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 Går det an da....hmmm hva slags kur eller annet har du drivi med? Noe må det jo være...eller? Høres kjemperart ut....hadde ringt legen jeg hvis jeg ikke hadde gjort noe annet enn det jeg pleide....huffda fikk vondt av deg nå da...ring legen i morgen du..., dette var merkelig ja...
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 Oj! Er ikke noe galt med vekta da? Kan vel ikke legge på deg så mye helt plutselig?
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 Det kan ikke være mulig.... Ta å vei deg på flere vekter. Og åssen er klærne dine??passer dem fortsatt??fpr etter 9kg opp burde ikke noe ha passet.
Gjest Skrevet 9. september 2007 #6 Skrevet 9. september 2007 Nei du, enten så er det en feil et sted eller så er du gravid!
Gjest Skrevet 9. september 2007 #7 Skrevet 9. september 2007 Nei... Veid på samme vekt.. Og den er bare noen mnd gammel. Veid flere ganger og.. Står det samme.. Skjønner ingenting jeg...
Mamma´n til A og F Skrevet 9. september 2007 #8 Skrevet 9. september 2007 Kan ikke stemme! Har du brukt samme vekt? Plaget med væskeannsamlinger i kroppen?
Sessa ruger igjen... Skrevet 9. september 2007 #9 Skrevet 9. september 2007 Må legge fra deg ungen før du veier deg, vet du!! Ish... føler med deg. Her er det krise om dagen, snart passer ingen klær!
TusseMor07&09&14 Skrevet 9. september 2007 #10 Skrevet 9. september 2007 Du veide deg ikke på morgen sist og kvelden nå? Merker du forskjell på klærne da? Spist mye salt i helgen? Eller mensen? Kan fort bli noen kilo av det... Gikk opp 7 kg i jula en gang selv... så det er jo mulig, men da skal man vel gjøre en "innsats". men synes det hørtes mye ut... det er nok sikkert ikke riktig:o)
Gjest Skrevet 9. september 2007 #11 Skrevet 9. september 2007 Jeg fatter ingenting. Klærne har blitt for små og... Gravid er det tvilsomt jeg er. Væskeansamling.. hmm... Aner ikke? Hadde veldig mye av det i graviditeten.. Men har ikke hatt noe sånt etterpå... Har heller ikke gått på noen kur etc.. Har jo levd som jeg alltid har gjort! Derfor jeg synes det er så merkelig....
Circe Skrevet 9. september 2007 #12 Skrevet 9. september 2007 Oj.. Eeeehhh. Du trives kanskje da? Men min første tanke var jo at du kanskje er gravid igjen. hehe. Merkelig å gå opp så mye. Sender deg en trøsteklem jeg, snuppa
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 9. september 2007 #13 Skrevet 9. september 2007 står vekten skjevt på gulvet? har vekten tullet seg så den ikke lenger er nullstilt? får du mensen snart? er batteriene dårlige?
Shabby Cheap Chic Skrevet 9. september 2007 #14 Skrevet 9. september 2007 Vei en kilo med sukker, en pose da, og se om den veier 1 kg.... eller noe annet da selvfølgelig...
Nickeguri Skrevet 9. september 2007 #15 Skrevet 9. september 2007 Ikke stol blindt på vekta. Jeg kjøpte meg også ny vekt for en tid tilbake. En dag veide jeg meg, og fikk et veldig uventet resultat. Veide meg flere ganger, med samme resultat. Men jeg hadde den gamle vekta fremdeles, og den viste en mye mer sannsynlig vekt. Jeg tror det hadde med plasseringa av vekta å gjøre i mitt tilfelle- da jeg flytta den til et annet sted, viste den et annet resultat i igjen. Men uansett var ikke den vekta mye til å stole på, selv om den var helt ny og moderne. Merker du at klærne ikke passer lenger? Er det ikke noe galt med vekta, ville jeg vel tatt en tur til legen.
Gjest Skrevet 9. september 2007 #16 Skrevet 9. september 2007 Jeg ville kommet meg til legen imorgen ASAP om jeg var deg. Kraftig vekt ökning på kort tid som detter er kan väre tegn på diverse alvorlige sykdommer. Kraftig vekt ökning samt vekttap er ALLTID grunn til å kontakte lege !
Hiv o'hoi Skrevet 9. september 2007 #17 Skrevet 9. september 2007 hmmm.. du har ikke rett og slett fått mer muskler da? eller vann? veid deg på forskjellige tider av døgnet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå