meg & to små vampyrer Skrevet 9. september 2007 #26 Skrevet 9. september 2007 Nja. Han synes en del svar her inne er teite. Men han sitter på pappasiden sin eller gjør noe annet. Går for det meste greit:)
Libido- Skrevet 9. september 2007 #27 Skrevet 9. september 2007 Svar fra sambo: Synes det er fint at jeg har det som tidsfdordriv. Synes det er artig å høre at jeg leser høyt (leser mest fra krangle, der det er litt mer vår humor).
Gjest Skrevet 10. september 2007 #29 Skrevet 10. september 2007 Husets herre rister på hodet...hihihi. "At du gidder!" er som regel kommentaren ;o)
Northernlights Skrevet 10. september 2007 #30 Skrevet 10. september 2007 "The norwegian babysite"? hehe, han hater det!!! Men hva i alle dager da, skal jeg gjøre liksom, når han sitter der og glor på TV`n?????????????? Dib er mye bedre enn TV!! =o) Akkurat nå er det COPS. Og jeg er ikke så glad i å se folk bli arrestert...... Takke meg til Dib isteden ;o)
3b@rnsmor-30* Skrevet 10. september 2007 #31 Skrevet 10. september 2007 mannen min synes nok jeg bruker litt mye tid her inne ja...
Eve Dallas Skrevet 10. september 2007 #32 Skrevet 10. september 2007 Nei hvorfor skulle han det?! Det gir jo han muligheten til å gjøre "sine" ting i ro og fred!!!!!
nickoline og supermann Skrevet 10. september 2007 #33 Skrevet 10. september 2007 Er aldri her når han er hjemme da.........hvis han ikke snakker i telefon med familien sin en time eller ser noe teit på tv! Tror han synes det er greit jeg! Selv spiller han litt nettpoker. Er det noe bedre liksom!
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 10. september 2007 #34 Skrevet 10. september 2007 Nå er ikke jeg så mye her inne, men på BiM var jeg hele tiden når vi prøvde å når jeg gikk gravid, det ble noen år det;-) Han syns det var litt teit ja. Overpaniske har han kalt oss bim damer noen ganger ja... hehehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå