Gå til innhold

Ang. spark uke 23..litt bekymret

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynner på uke 24 imorgen, og merket idag at gutten imagen virkelig har forandret sparkemønster. Jeg synes han har vært veldig aktiv frem til nå, men idag har jeg merket meg at han nesten ikke har beveget seg. Har kanskje kjent 6 spark/bevegleser i hele dag.Er det vanlig at det skjer forandringer i bevegelsesmønster nå. Har noen erfaringer rundt dette?

Hilsen en som begynner å bli bekymret.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Treng ikkje å vere noko gale. Kansje han berre søv litt ekstra mykje i dag eller at han har snudd seg på ein slik måte at bevegelsane ikkje merkast så godt for deg. Kontakt lege/jm dersom du har det slik over lengre tid, men dersom alt er normalt med aktivitet i morgon, så hadde eg ikkje bekymra meg.

Skrevet

Jeg merker i alle fall fortsatt varierende aktivitet, er i uke 27. Jeg kjenner spark hver dag, men noen dager er det lite og andre dager mye. Etter det jeg har lest er det normalt at det varierer og kan være lite så tildig, i alle fall så tidlig som du er. Tror dette er veldig individuelt, kjenner flere som sier at deres sparket lite i hele svangerskapet og de er friske og fine barn.

Skrevet

Det kommer helt ann på om ungen ligger å ser mot ryggen eller ei. Ligger ungen mot ryggen merker jeg mindre til sparka. Helt normalt, og ikke noe å bekymre seg for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...