Gå til innhold

ang. kynnerer .........

*3 prinsesser + 1 prins*anno74

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor vonde skal de være?

Jeg er 17+3 i dag og har hatt kynnere i et par uker alt. De siste to dagene har de egentlig bare blitt vondere og vondere. Kjenner magen strammer seg og da får jeg smerter ( som sterke murringer) Er også vondt når jeg trykker litt på magen da.

Kjenner også kynnerene når jeg går rundt. De er ikke noe regelmessige.

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer på om det er kynnere jeg har...? Om kvelden når jeg er litt sliten blir magen hard og har mensmurring/vondt i magen. Akkurat som magen knyter seg litt...? Men veldig vondt har jeg ikke, mest ubehag.

Skrevet

Det høres ut som det samme. Men mine har blitt vondere de siste dagene....

Ubehagelig

Skrevet

Med tanke på at du er gravid for fjerde gong, så er det ikkje så unormalt at du då merkar kynnarane sterkare enn før. Det er vondt ja, i allefall var det det med meg. Men no har eg ikkje merka noko til det på lenge, har fått bekkenløysing i staden:(

Skrevet

Hvis du har smerter, bør du vel sjekke det? Kynnere skal vel ikke gjøre vondt - vondt? Bare ubehagelig?

Skrevet

Hadde kynnere også forrige gang, men kan ikke huske at de var så vonde. Jeg tror jeg ringer legen i morra bare for å høre...

Skrevet

Gjør det, du. Er jo litt skummelt når ting gjør vondt, greit å få sjekka det. Har hatt ganske vonde kynnere forrige uke selv, og ble skikkelig redd. Nå har jeg gjort ingenting hele helga, og da har det blitt mye bedre. Så det var nok kanskje et signal om at jeg må sette ned tempo litt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...