Gå til innhold

3D ultralyd

Første babyen=) *jentebaby*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjer egentlig på 3d ultralyd, foregår det akkurat som på vanlig ultralyd? koster det noe? -i så fall hvor mye?? når kan du tidligst ta 3d ultralyd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er visst akkurat som vanlig ultralyd, bare at man får se mye mer:) prisen er litt opp og ned.jeg skal tilmoss nå den 17.09 og der koster det 1000kr. da får man noen bilder, og en liten film-snutt. anbefalt å ta det mellom uke 26-34

Skrevet

Hei.. vi var på 3d med n 2.. det er helt fantastisk... det er som en vanlig utvendig ul. vi var avsted da jeg ver ca 30 uker på vei.. du ser babyen bevege seg og du kan se hele babyen utenpå liksom.. akkurat nesten som når den kommer ut. det første vi så var ansiktet og det er akkurat som da den kom ut.. merkelig forklart, men det er hvertfall helt fantastisk.. får med bilder på cd... de sjekker at alt er som det skal.. vi var vel inne i ca 45 min tror jeg. så du rekker å se babyen lenge... husk: IKKE DRIKK ELLER SPIS NOE SØTT FØR DU SKAL INN... det gjorde nemlig min venninne og bildene ble ikke bra for å si det sånn...

vi betalte 950kr. dette var i mars for to år siden.. ikke sikker på når du tidligst kan ta, men mener det var noen uker av svangerskapet det var bedre enn andre.. spør når du ringer og bestiller time... ikke mye senere enn når vi var der for da blir babyen så stor at du ikke får sett hele på skjermen...

god tur...

Skrevet

okei.. hvor kan du ta dette hen da`? bor i bamble (grenland) syns jeg har hørt at det er i tønsberg? er det nærmeste, noen som vet??

Skrevet

Jeg vil anbefale www.kvinnedoktor.no helt SUPER :D Han holder til på Nøtterøy.

De tar både vanlig UL og 3D, og tar mål osv. og sjekker at alt er ok. Og han har god tålmodighet, skulle ungen være litt vrien, og ikke vil vise seg fram, så gir han seg ikke før han får fram bra bilder.

Kvinnedoktor anbefaler 3D mellom uke 26 og 34 for best bilder med tanke på ansiktsuttrykk....det står på hjemmesiden. Du kan se bilde eksempler der, og på www.megimagen.no

Koster 800,. og en får en DVD med bilder og filsnutter, samt noen utskrevne bilder :D

Skrevet

okei takk, skal ta en titt der.. men uke 26? uff sååå lenge til hehe. gleder meg så til å se den lille=)=) (15+1)

Skrevet

Heisann Første babyen=)

Jeg bor også i grenland, og jeg skal på 3D ultralyd i morgen, da er jeg 26+2..

Man kan ta det hos Dr.Heldaas i Porsgrunn, men da trenger du henvisning fra legen din, og da koster det 70 kr...

Jeg orket ikke styre med henvisning og alt det der, så jeg skal ta det hos Olavsgaten Legekontor i Porsgrunn, det koster 800 :)

Det legekontoret ligger rett ved trygdekontoret, så det er jo ikke langt fra Bamble =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...