Gjest Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Noen som har tips til å få tre og en halv mnd. gammel baby til å spise mme? Har prøvd alle typer. Hun er kjempe sulten men nekter å svelge. Ikke flaska som er prob. for hun spiser mm fra flaske. *sukk*
Pøh! Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Kanskje du kan ha i en ts. malt? Det smaker litt søtt og er fint mot treg mage, noe babyene kan få når de får mme. Babyen min drikker mm men har fått mme ved et par anledninger, og synes mme med malt er godt. Lykke til altså!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 Kanskje du kan forsøke å blande morsmelk og mme i flasken, og gå over til mer og mer mme og mindre morsmelk etterhvert, sånn at hun gradvis venner seg til smaken?
Gjest Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 Problemet er at jeg ikke har mm og hun er akutt sulten. Altså, jeg har slitt med sår brystvorte en uke, men nå er det håpløst, bare en stor flenge som blør og som det kommer grønt puss ut av. Det går ikke å amme lenger, svartener for meg. Jeg kan amme på ene puppen, men der er ikke nok, så hun er SULTEN.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå