Gjest Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Til ungene deres - og alder på ungen(e) ? Ja så klart hvor dere bor og da for forskjell på Svalbard og Lista liksom ;O)
*dum&deiLig*™ Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Vestlandet. To år. Tatt fram for flere uker siden.
Gjest Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 Bruke du stilongs , body, genser eller hva ?
Gjest Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 Mange uker siden, bor litt i Trondheim og litt i Oslo :-) Ull både varmer og transporterer bort svette, så selv om det er ganske mildt bruker vi et tynt lag ull innerst :-)
Gjest Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 Østlandet. Tenkte jeg skulle handle inn neste helg.
*Mustang Sally* Skrevet 9. september 2007 #6 Skrevet 9. september 2007 Du kan bruke ull hele året. Ulla regulerer
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 9. september 2007 #7 Skrevet 9. september 2007 Bor på østlandet, har brukt ullfrotte genser og ulltrøye på Lille allerede. Ser ann dagene litt, men når man er ute hele dagen i barnehagen så er det ikke holdbart å fryse. Satser heller på at personlaet greier å kle av de om det blir for varmt. Når hun har hatt ull har hun gått uten jakke da, fra rundt 10 om morgenen. Vanskelig årstid. Vet ikke helt hva jeg velger i morgen om det regner. Ullfrotte stilongs under rengbuksa tror jeg.
Gjest Skrevet 9. september 2007 #8 Skrevet 9. september 2007 vet ull regulerer altså, men får ikke en 3.5 åring t å gå i ull på sommern - er mest baby det går med da ;o)
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 9. september 2007 #9 Skrevet 9. september 2007 Bor i buskerud og ulla har vært her lenge. Bruker et tynt lag og snuppa er alltid passelig temperert. Snuppa er forøvrig på vei mot å bli 2 år :-)
Gjest Skrevet 9. september 2007 #10 Skrevet 9. september 2007 Ikke på sommeren nei, men lillegutt på 4 år neste mnd elsker ullundertøyet sitt han, sier det er så mykt og godt..! Ullunderbukser beskytter også veldig godt mot urinveisinfeksjon og andre uhumskheter, anbefales ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå