Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Jeg har ikke brukt noe prevensjon siden før jeg blei gravid. Har vært aleine en stund nå, så da har jeg jo strengt tatt ikke trengt noe... Hehe... Men nå har jeg fått meg ny kjæreste, og da bør jeg jo kanskje tenke litt på prevensjon igjen.. Hehe..... Men jeg aner jo ikke hva jeg skal bruke?? Vi bruker kondom nå, men det hadde jo kanskje vært litt ålreit å gå over til noe annet.... Noen som har noe tips til meg? Vil helst prøve noe uten hormoner da, for jeg blir så innmari humør-syk! Takk på forhånd jenter
Gjest Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 jeg vurderer sånn pearly når jeg slutter å være singel.. blir helt tullete av hormoner, så tenker det er ett fint alternativ..
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 9. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2007 hva er det for noe da? Føler meg litt grønn på området her altså
sveis Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 P-ring! Er hormoner i den da, men mye mindre enn i f.eks p-piller. Og så virker hormonene bare lokalt.
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 9. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. september 2007 hvordan funker det da? Setter man den inn selv, eller hos legen? Hvor lenge har man den der? Osv,...
Gjest Skrevet 9. september 2007 #6 Skrevet 9. september 2007 hehe.. det er ikke jeg så flink til å forklare har akkurat oppdaget det selv. men det er ett apparat som måler når du er i sikker periode og ikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå