Gå til innhold

Snømannen av Nesbø

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere som har lest snømannen. Forsto ikke helt hva det var med han fyren som skulle fikse soppen i leiligheten til Hole, det var vel egentlig ikke noe sopp der, men hvem var han fyren da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var jo pga det han var skrevet på lappen om soppen og det, som var årsaken til at Harry Hole klarte å løse saken.. så kanskje han bare var med som en slags "statist / brikke" slik at saken skulle bli oppklart?? For uten den beskjeden hadde de jo ikke sjekket malingen og hønseblodet på gården..

Eeeh, ja, er en stund siden jeg har lest den.. men mener det var sånn :) men dette er jo bare en teori da.. Andre som har en annen mening??

Skrevet

Dessuten så kunne man jo mistenke sopp-mannen for harry sa hele tiden at noen hadde kommet på innsiden.. innsiden av han liksom. Skjønner? Eller han kan komme tilbake i neste bok. Og han gikk vel videre til han bestyreren på slutten av boka gjorde han ikke det? Soppmannen altså?

Skrevet

Hmmm....jeg tenker at han kanskje kommer tilbake i neste bok om harry...men fikk liksom ikke helt grep på hva det var med han...

Skrevet

Jeg forsto det sånn at det aldri var noe sopp i leiligheten hans, skjønner ikke dette jeg. Virket nesten som om det kunne være siste boken også, på måten den sluttet. Ble litt ivrig på slutten, så det gikk litt fort med lesinga, kan jo være jeg ikke fikk med alt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...