Gå til innhold

Er det farlig å ha sex?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

..jeg er i uke 38+1!

Mannen min er hellig overbevist om at det "skader" barnet..

Kom igjen, jenter...hjelp meg å overbevise han!!

På forhånd takk..

K;))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jo sex dreper...he he ....nei sex i vei......

Skrevet

Leste et sted at orgasmer kan være som en liten massasje for baby'n, og massasje er vel bare sunt :)

Gjest Gul stjerne
Skrevet

mannen din er en tulling. alle vet at det ikke skader barnet. hva er den virkelge grunnen til at han ikke vil elske med deg?

sex er bra for den gavide kvinnen, kroppen blir rolig, musklene slapper av.

Skrevet

Jeg er i uke 40 og vi hadde sex senest i går kveld :D

Det er IKKE farlig....spurte til og med om han kjente noe anderledes, men det gjorde han ikke :)

Skrevet

Sæd inneholder faktisk stoff, som kan sette i gang fødselen, hvis man er moden for det. Ingen fare.

Skrevet

Sex er topp så sent i svangerskapet fordi det er med på å modne mormunnen. Det er et stoff i sæden som heter prostaglandin - samme virkestoff som finnes i modningstablettene man får av jordmor i forbindelse med igangsetting.

Sex anbefales av jordmødrene mot termin - så lenge mor orker - det kan IKKE skade babyen. Babyer liker jo bevegelse, og hvis mor nyter stunden er jeg hellig overbevist om at lykkerusen også påvirker barnet positivt.

Men selvsagt skal far respekteres om han synes det er ekkelt. Ikke noe god følelse hvis man må "tvinge seg på". Det gjelder jo også motsatt. Ingen liker vel å bli presset til sex hvis man ikke vil - uansett grunn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...