akt80 & Sara Emilie Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 driver å leiter etter leilighet, og lurer på om eg må utvide søket til 2 roms og.. siden det allerede er vanskelig å få leilighet. Det gjør meg egentli ingenting å sove på stuen siden det er bare meg og stuen er stor nok da..
Matja Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Min lille er bare 4 mnd da, men jeg kommer til å ha henne på samme rom til hun er sånn i konfirmasjonsalder, tenker jeg! Kan ikke forstå hvordan jeg skal klare å ha henne på et annet rom!!! Stakkars liten ;-)
Gjest Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 Ca 10 mnd, da eg flyttet ifrå barnefaren, men det hender titt og ofte at ho våkner på natta og eg tek ho inn til meg, el. at eg må legge meg med ho i senga mi for at ho skal sovne. Er berre kos det.
Kosel Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 leiliheten har ett soverom og det deler vi:) nå er lillegutt bare 7uker forløpig så han hadde nok sovet på rom med meg uansett:) - deler rom så lenge vi blir boende her hvertfall, men må vel begynne å se meg om etter noe større etterhvert som han vokser ...*trist* liker leiligheten sååååå godt...
Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 gullet er 12 mnd nå, og han sover fremdelses inne hos meg..
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 9. september 2007 #6 Skrevet 9. september 2007 Eivind fikk eget rom når han var 5 mnd. Da fikk han grøt på kvelden og trang ikke lenger pupp om natta. Til alle som mener jeg er gal: han regulerte dette helt selv, jeg hadde aldri noe avvenning med natt-amming når han var så liten. Jeg ble alene når Eivind var 10 mnd, og da flyttet vi til moren min så da lå vi på samme rom i 4 mnd. Så når han var 14 mnd fikk han eget rom igjen. Han sover mye roligere når han har eget rom, slipper å bli forstyrret når jeg legger meg. Og så kan jeg legge meg og lese på senga med god samvittighet
Singelmamma og banden Skrevet 12. september 2007 #7 Skrevet 12. september 2007 Det har vært frem og tilbake i grunnen. Eldste sov på eget rom fra ho var 7 mnd, men havna tilbake på mitt rom i perioder om vinteren pga det var så kaldt og jeg ikke klarte å få varme i leiligheten. Så flytta vi da ho var 3 år, og etter det sov jeg, ho og minste på samme rom til midterste var 2 år, pga vi bare hadde ett soverom. Nå har eldste og midterste eget rom, og babyen deler med meg. Jeg har ikke lyst til å legge noen av ungene i en annen etg enn meg med det første (brannsikkerhet etc), så siden de to andre soverom i huset her er nede blir det nok til at ho deler med meg til vi får kjøpt oss noe eget og flytter igjen. Det er ikke nødvendig med hvert sitt soverom før ungene begynner på skolen for ungenes skyld i grunnen, men skulle du finne deg en kjæreste så kan det være lurt å ha eget soverom etterhvert... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå