Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Hos meg er det så ille at det eneste som hjelper er Gaviscon(flytende) som jeg kjøper på apoteket. Det lager en hinne i spiserøret slik at syren ikke kommer opp. Men da må man ikke spise og drikke etter å ha tatt dette. Jeg fikk magesyre i bronkiene og ble skikkelig elendig form pga. halsbrann. Men intill du får dratt på apoteket kan du jo drikke melk, spise mandler eller ta nyko....
strekkmerketrollet Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 Jeg tygger LINK og love hearts =) Under forrige svangerskap hjalp det med banan.. denne gangen har det motsatt virkning :/
Gjest Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 Jeg fikk et tips i helgen, tygg 3 mandler. Jeg har ikke fått prøvd det ut enda, men verdt et forsøk.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 ok, må bare kommentere noe. Banan og lovehearts er det verste jeg spiser. Da sliter jeg når natta kommer!!!!
lillemy24 Skrevet 9. september 2007 #6 Skrevet 9. september 2007 Hey. Jeg har plagdes enormt med halsbrann i dette svangerskapet, er 7 mnd på vei og har hatt halsbrann fra dag 1. Magesyren slår så kraftig opp om natten at den kommer opp i munnen. I natt måtte jeg opp å spytte det ut, og det jeg spyttet ut var rent, rødt blod. Så i morgen må jeg vell ringe legen min. Det eneste som hjelper på meg er melk. Nå har jeg ikke prøvd noe legemidler for det enda da.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 9. september 2007 #7 Skrevet 9. september 2007 Sjokomelk og lollipop!
Snart ferdig! FØDEKLAR Skrevet 10. september 2007 #8 Skrevet 10. september 2007 Gaviscon hjelpte meg også....Kjøpte ei flaske for 104 kr. som var GULLVERDT!!!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #9 Skrevet 10. september 2007 Gaviscon (ikke tyggetabletter, som å tygge kritt...grusomt), Novalucid og Link...funker. Og melk.
prøvekluten+3små Skrevet 10. september 2007 #10 Skrevet 10. september 2007 tjihi...veit ikke om det er å anbefale,men her funka toro bearnaisesaus på pose! helt sykt! hadde hatt halsbrann nesten konstant i tre dager,så poff...borte var den!
Mamzen Skrevet 10. september 2007 #11 Skrevet 10. september 2007 mandler hjelper! Ligg unna: tomatsauser, krydder mat, brus, og sur/salt godt, banan, sterke krydder, sjokolade kaffe...kommer ikke på mer. Jeg spiser ikke på kvelden etter kl 19
Neetamor-mednyspire Skrevet 10. september 2007 Forfatter #12 Skrevet 10. september 2007 takker får svar=) håper at noe vil hjelpe snart=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå