Gå til innhold

halsbrann!

Anbefalte innlegg

Skrevet

av alt!!

noen tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos meg er det så ille at det eneste som hjelper er Gaviscon(flytende) som jeg kjøper på apoteket. Det lager en hinne i spiserøret slik at syren ikke kommer opp. Men da må man ikke spise og drikke etter å ha tatt dette. Jeg fikk magesyre i bronkiene og ble skikkelig elendig form pga. halsbrann. Men intill du får dratt på apoteket kan du jo drikke melk, spise mandler eller ta nyko.... :)

Skrevet

Jeg tygger LINK og love hearts =)

Under forrige svangerskap hjalp det med banan.. denne gangen har det motsatt virkning :/

Skrevet

Jeg fikk et tips i helgen, tygg 3 mandler. Jeg har ikke fått prøvd det ut enda, men verdt et forsøk.

Skrevet

ok, må bare kommentere noe. Banan og lovehearts er det verste jeg spiser. Da sliter jeg når natta kommer!!!!

Skrevet

Hey. Jeg har plagdes enormt med halsbrann i dette svangerskapet, er 7 mnd på vei og har hatt halsbrann fra dag 1. Magesyren slår så kraftig opp om natten at den kommer opp i munnen. I natt måtte jeg opp å spytte det ut, og det jeg spyttet ut var rent, rødt blod. Så i morgen må jeg vell ringe legen min.

Det eneste som hjelper på meg er melk. Nå har jeg ikke prøvd noe legemidler for det enda da.

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Sjokomelk og lollipop!

Skrevet

Gaviscon hjelpte meg også....Kjøpte ei flaske for 104 kr. som var GULLVERDT!!!

Skrevet

Gaviscon (ikke tyggetabletter, som å tygge kritt...grusomt), Novalucid og Link...funker.

Og melk.

Skrevet

tjihi...veit ikke om det er å anbefale,men her funka toro bearnaisesaus på pose! helt sykt! hadde hatt halsbrann nesten konstant i tre dager,så poff...borte var den!

Skrevet

mandler hjelper!

Ligg unna:

tomatsauser, krydder mat, brus, og sur/salt godt, banan, sterke krydder, sjokolade kaffe...kommer ikke på mer.

Jeg spiser ikke på kvelden etter kl 19

Skrevet

takker får svar=) håper at noe vil hjelpe snart=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...