Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Hvordan var det? Merkes bølgene godt?
Gjest Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Ja det har vi var helt ok det, var litt bølger når vi var der så jeg ble litt småkvalm, men det kommer jo ann på hvor mye vind det er å sånn da
bever Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Bølger skal jeg ikke uttale meg om, da det er individuelt hvordan man reagerer. Men skipet var som en upgraded danskebåttur. vi bodde i innvendig tomannslugar. Fikk lugar med dobbeltseng, ordentlig dusjkabinett og minibar! Så vi ble veldig gledelig overrasket. Ellers er det det samme som en danskebåt; butikker (liten taxfree, syns jeg) restauranter og barer/puber. Anbefaler et besøk i tapasbaren. deilig mat. Mye messing/glitter i fellesområdene, spesielt hovedrestauranten ;-) Gratis show var morsomt. Dansere/sangere som opptrer to ganger pr kveld. Ulikt show på tur og retur.
3b@rnsmor-30* Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 hørtes morro ut! kanskje jeg skal prøve å ta med gubben en tur...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå