En Prins + Prinsesse Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 hvilket lag holder dere med??
pandabjørn Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 jeg holder med Nord hvilket lag holder du med da??
En Prins + Prinsesse Skrevet 9. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2007 sør=) jeg likte ikke fredrik på nordlaget..
pandabjørn Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 nei jeg likte ikke Fredrik jeg heller, men så er Bjørn Erik fra Tønsberg derfor stemmer jeg på nord husker ikke hvilket lag hun fra Stokke er i om det er nord eller sør??
En Prins + Prinsesse Skrevet 9. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. september 2007 nej, det hukser jeg ikke...
Gjest Skrevet 9. september 2007 #6 Skrevet 9. september 2007 Jeg holder også med sør.. Bare pga Fredrik! Ekkel kar...
mamma til 2 små:=) Skrevet 9. september 2007 #7 Skrevet 9. september 2007 jeg likte heller ikke han fredrik på nordlaget men jeg likte langt mindre han kapteinen på lag sør.han der fra kristiansand som visst nok hadde et annet morsmål.skikkelig overfldisk klyse som jeg sikkert kunne kranglet litt med hehe.....!!!!
smågodt prinsessa Skrevet 9. september 2007 #8 Skrevet 9. september 2007 Fredrik var vel hvertfall myyye bedre enn han andre fra stavanger.. grusom kar. hilsen stavanger-jente:)
En Prins + Prinsesse Skrevet 10. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 10. september 2007 håper fredrik blir stemt hjem neste gang!!! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå