Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 jenta mi på 1år kan: si:hei,adde=hade.takktakk.neinei,borte,bøø,mamma,pappa,dokka,anna(hunden vår)æsjbæsj.mimmi,bana=banan.pupppupp.
Mynona Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Håper det er ok at jeg svarer, selv om mi bare er 11mnd=) Hun kan si bø, bæ, mø, vovv, æs(æsj) og hei. Flink jenta di er da!=) Tror ikke mi lærer så mange ord på bare en måned.
Gulljentene Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 Min jente på 13, snart 14 mnd babler MYE, men lite av det er forståelig...hun sier veldig mye "OI!" og "Neeeei...". Høres av og til ut som hun prøver å si "Se der" også. Hun er vel ikke akkurat av de kjappeste, kan heller ikke gå uten gåvogn ennå, men det kommer seg vel
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 1 år om 10 dager og sier: mamma, pappa, jo, ja, nei, vovva, puschhhh (pus), se (og så peker han på med hele hånden), oi (når han faller)
Mirakeljenta08 Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 min gutt er 14 mns å siee mamma, pappa, vovv, oiii, se der, mmmmmm, mat, kos, hei, hade. ja, nei cola, vann, gakka/besteforeldre) brom. skoa kommer stadig nye ting
2 søte Skrevet 9. september 2007 #6 Skrevet 9. september 2007 mamma, nina(kristine), mahene(malene), mø, bæ,middag, namnam, ja, nei, bade, meir, borte, tante, baba(barnehage), bambe/bamse, pappa hmmm, kommer ikke på fler, hun har og egne ord for pus, bestemor/bestefar, hun grynter til gris, og lager heste/esel lyd.
meg & to små vampyrer Skrevet 9. september 2007 #8 Skrevet 9. september 2007 Hmm, så mye deres sier da! Min er ett år i dag og kan si "mamma", "pappa" og "maaamaaa". Det siste betyr mat. He he:)
yasmina Skrevet 10. september 2007 #9 Skrevet 10. september 2007 mini er 15 mnd og har vel naa ca 50 ord Skjoenner det meste som blir sagt til ham og svarer ja eller nei naar han blir spurt om noe. Han er naa der hvor broren var da han var 20/21 mnd. Er utrolig hvor forskjellige de er
Verdens tøffeste mamma Skrevet 10. september 2007 #10 Skrevet 10. september 2007 Jenta mi er 15 mnd, og kan si hei, hade, takk, mer, hør, vovov, mø,pip pip, gakk gakk, mormor, mamma, pappa, onkel, tante, bil, båt, ball, min, opp, den, ha den, lys, melk, mat, kake, kjeks, vann, nei, ja, parken, okey, KOmmer nye ord hele tiden nå. En skikkelig papegøye!!
LilleMy85*og veslejenta +1til? Skrevet 10. september 2007 #11 Skrevet 10. september 2007 jenta mi blir 1 år om 18 dager hu kan si: mamma, pappa, yssss(lys) dæj(der og da peker hu) bope( borte) jaja. det er vel de ordene tror jeg men hu har mye kroppsbevegelser..hun vinker når vi sier hade og klapper når jeg spørr hu om hu kan klappe og viser hvor stor hun er og rister på hodet når jeg sier nei nei he he;) også danser hu til musikk;)
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 11. september 2007 #12 Skrevet 11. september 2007 Mi er nett fyllt 1 år og kan si: Oiiii, mamma, pappa, hajo (hallo), hade. Hun hermer også etter mange lyder og ord, men dette er de tydelige og bevisste..
Kaffemocca Skrevet 11. september 2007 #13 Skrevet 11. september 2007 Min gutt sier: Mamma, pappa, vovvov,sko,æsj,se der, neinei, takktakk, hei, hadet, natta,drikke.
Gjest Skrevet 11. september 2007 #14 Skrevet 11. september 2007 Jr er 16 mnd og er ganske flink å prate om jeg kan få skryte litt De i barnehagen er også imponert. Han gjentar det meste du sier, og har veldig mange ord. Jeg gidder ikke ramse de opp her en gang for han sier alt fra nei til kjeks til tiger til blåbær. Han kan si "der pus", "der bil" osv, men ellers sier han bare ett og ett ord. Jeg tror at han er så kjapp i dette fordi han var veldig syk når han var 10-12 mnd og da satt han mye på fanget og vi las bok og pratet mye sammen. Til gjengjeld gikk han ikke før han var 14 mnd og er en forsiktig gutt fysisk.
4barnsmor88 Skrevet 11. september 2007 #15 Skrevet 11. september 2007 Mi sier: mamma, se, pupp, bø, namnam, tutta,hade, æsj, nei, ja, hei og bebe.
hegev Skrevet 11. september 2007 #16 Skrevet 11. september 2007 mi er 17 mnd. orda:mamma, pappa, vovov, brom brom, pus, mjau, hæ?, ja, se, au, baby, bibi(kiwi, hunden vår) , nam nam, natta, hei, hadet, takk, det, der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå