-i-bebis-rus- Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Noen som har brukt disse? Har en liten jente på 3 uker. Kjøpte dråpene på apoteket, når jeg kom hjem såg jeg at det sto "ved tre månederskolikk" Hun har ikke kolikk,men har en del luftsmerter. Er hun for liten for å få disse dråpene?
Minesmå:)+en til! Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Ikke farlig!!! Min hadde luftsmerter og kavte og presset masse da han var spedbarn... MINIFOM HJALP FOR OSS=)
fairy Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 Vi bruker det på gutten vår, med stort hell! han er fire uker, og har ikke kolikk, men mye luft som han sliter med å få ut. Ikke ville han rape heller. Etter vi begynte med minifom har han blitt MYE bedre!
Eve Dallas Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 Jeg brukte de til datteren min, og de fungerte fint på henne. MEN, man blir nå frarådet mot å bruke dem til barn under 3 år tror jeg det var. De har oppdaget et skadelig stoff i dem. Så jeg ville nok snakket med fastlegen før jeg evt. brukte dem.
snartmammapåny Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 3mnd kolikk er bare navnet på kolikk. Minifom kan brukes mot luftsmerter, selv om det ikke er kolikk. Hun kan nok få dråpene. Vi brukte de til småen for å komme oss over den verste kneika med kolikk smerter. OG de hjalp bra. Helsemyndighetene fraråder ukritisk bruk over lengre tid, men om du har prøvd "alt" annet så er Minifom et godt hjelpemiddel for den lille. Ville og ha prøvd osteopat. Det hjalp oss veldig. Kiropraktir er også mange som har blitt hjelpt hos, men det hjalp ikke for oss.
Synnøve_Solbakken Skrevet 9. september 2007 #6 Skrevet 9. september 2007 Sksl ikke lenger brukes... Les denne linken: http://www.helserevyen.no/index2.asp?newsid=5116
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå