Tiggywinkle Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 I går var jeg på Dragonfly og hadde "mamma-timeout" i form av fantastisk massasje. Helt utrolig sted. Føltes som å komme til en annen verden, østens mystikk, stearinlys, jasminolje - service og oppmerksonhet - alt i alt en strålende opplevelse som varmt anbefales andre slitne mammaer:-)
Plutseliten :) Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Så deilig! Egenpleie er luksus og noe vi helt klart burde unne oss oftere )
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Så deilig da! Ble litt eh.......skeptisk når jeg leste navnet;-) Måtte bare gå inn på nettet og sjekke, og det så bare lekkert ut da:-))) Forutinntatt.........JEG? Hihihihi..............javel da!
Tiggywinkle Skrevet 11. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2007 He, he tenkte akkurat det samme selv da jeg ble anbefalt det av en venninne. Men må si at det er den beste og mest proffe massasjen jeg noen gang har fått:-) Mannen min ble litt skeptisk da jeg leste opp "menyen" og foreslo parmassasje, men han er overtalt nå, så neste gang svigers er her så prøver vi det...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 Tøft!! Du må nesten gi et referat da:-)
Tiggywinkle Skrevet 11. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. september 2007 Hi, hi - ikke sammen med svigers altså.....men med dem som barnevakter... Bare så ikke noen av dere får opp noen bilder som ikke burde være der:-)
Gummelillan Skrevet 11. september 2007 #7 Skrevet 11. september 2007 Takk! Fikk noen merkelig bilder her... Så jo at de kunne ha fotmassasje for 25 stykker også... Så da var dette med felles svigersmassasje noe nytt fra prislisten ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. september 2007 #8 Skrevet 11. september 2007 Hahaha, ja nå tar det av her:-) Jeg oppfattet det som om de skulle være barnepiker altså;-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå