Gå til innhold

føler meg så rar... Hmmm...

Anbefalte innlegg

Skrevet

På lørdagen begynte jeg virkelig å lure om det var noe i gang for hadde sinnsykt mange kynnere på en time.. Fikk nesten problemer med å puste... Har hatt murringer i hele dag og magen er utrolig stram... Føler også sånn "press" mot underlivet som er ganske smerte fullt...

Er dette modning??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette hørtes akkurat ut som da jeg ventet førstemann. Hadde utrolig kraftige kynnere, som bare gikk over i rier etterhvert. Han presset også veldig nedover, skikkelig ubehagelig. Håper det er noe på gang da! Lykke til! :)

Skrevet

heeeyyy,,.. isje noe sniking nå .. (selv om du har termin dagen før meg da ) he he..

har selv hatt slike følelser som du beskrev over, da jeg kjente dette på det sterkeste tror eg hodet festet seg og har i uka etter hadde jevnlig nedpress og til tider stikk og vondt nedover i underlivet men tør virkelig ikke håpe på noe enda jeg... huff.. er så redd for å gå lenge over....

men eg heier på at du er i gang hehe

Skrevet

Har hatt det sånn selv i kveld, vanvittig nedpress som satt i LENGE, greide ikke å bøye meg og følte at jeg ikke kunne sitte heller. Og masse kynnere, magen har vært av og på steinhard i hele kveld. Men har gitt seg nå da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...