silhah og emilie Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 hvilken søskenvogn har dere?? (anbefaler dere) tenker litt på tfk eller oth men....vaaanskelig
NoDoubt Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Uansett hvilken du velger så bør du absolutt gå for en med svingbare forhjul! Viss ikke blir den bly tung å trille. Jeg har GT safari. Hadde en vanlig brio før det, den solgte jeg fort. Var et slit å trille den vogna. GTen er god:-)
Gjest Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 Phil&Teds Sport er verdens mest geniale søskenvogn! Vanvittig god, går gjennom alle dører og er bare kanongod å trille..! :-D Se www.barnevogna.no :-)
smily2 Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 henger meg på denne, synes den er helt super
Crazy mama Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 Jeg har Teutonia Team Alu S4. En litt tung vogn, men likevel er jeg veldig fornøyd. Du kan ha barna vendt mot deg, og vognen verner godt mot vær og vind (noe å tenke på i høst- og vintertider).
*Mustang Sally* Skrevet 9. september 2007 #6 Skrevet 9. september 2007 Jeg har en brio 4 hjuling 06 mod. Men bruker ikke søskenvognså mye for her bærer vi i mei tai, sjal og slynger. Anbefaler deg virkelig det.
SaDa Skrevet 9. september 2007 #7 Skrevet 9. september 2007 Jeg har en brio twinette. Er kjempe fornøyd med vogna, men den er stor og tung å ta ut og inn i bilen, så jeg kjøpte en lett og praktisk shoppingvogn: http://www.netthandelen.no/visAuksjon.aspx?AuksjonsID=8834661&StuntID= Den er helt genial for familier med babyer da man kan ta ut bilsetet og sette på stativet som følger med:) Og den eldste har kjempe oversikt over alt som skjer. Mine små liker å sitte i den vogna:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå