Gå til innhold

GRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg altså så forbannet på gubben at! Saken er ar han reiser på båt, 4 uker på 4 uker av. Vi har tre unger og jeg i full jobb- og vel så det. Så kommer han hjem like før den j........ elgjakta begynner, som han jo selvfølgelig MÅ gå på. Da tok det selvfølgelig av i telefonen istad, han må jo gå to hele uker (hver dag) for å få kjøttkvota. Det er det en selvfølge i hans hode at han skal. Dvs. 5 dager hjemme (med tusen ting som skal gjøres ute/inne før vinteren) og iallefall to hele uker på jakt hver dag - og mest sannsynlig annenhver dag etter det og til han reiser ut. Dersom de ikke skulle være så heldige å skyte dyr rimelig fort. Noe de iallefall ikke gjorde i fjor. Kjenner jeg koker, snakk om å være egoistisk. Skulle vært meg som var borte fra hjemmet i 4 uker, hjemme 5 dager, for så å kose meg med en hobby resterende av frituren før jeg dro avgårde igjen. Så argumenterer han med at ja, nå er jo begge de to minste i barnehage, hva er problemet? Problemet er at de er i to forskjellige barnehager, et jæva stress hver bidige dag med henting og bringing og for å rekke jobb, når barnehagen stenger osv. Huff ble et langt innlegg, og det er mulig jeg er urimelig men det driter jeg i. Fortsatt rasende.........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner godt at du er forbannet. Det er tydelig at mannen din trenger å tilbringe mer tid hjemme når han først er hjemme. Det virker ikke som om han helt vet hva ansvaret for barna innebærer.

Uff, jeg har ikke så mange råd, men skjønner deg godt. Dette burde du ikke finne deg i!

Skrevet

jeg hadde vel reagert mer på at han ikke er interessert i å streffe barna sine noe mer.

Skrevet

skjønner at du er forbanna!!!!!!!!!

Skrevet

Hvorfor valgte du å få barn med ham? Var han flinkere til å vise hensyn før dere fikk barn?

Skrevet

Han er veldig flink med ungene, omsorgsfull og alt det de 5 andre mnd i året. Dvs. han tok pappaperm med nr. 1 og jeg gikk ferdig skolen, stiller opp i hjemmet, vasker, lager middag osv, MEN den jakta altså, der blir vi ikke enige. Merka det ikke så godt før ungene kom til verden, og flere unger = mere stress spes. morgenene. Han har jo rett og slett ikke peiling dvs. når han er hjemme så har han fri fra jobb og kan stulle i heimen. Da går det jo helt fint her hjemme om jeg jobber 150%, tenker pipa hadde fått en annen lyd dersom han i tillegg skulle gått i full jobb, tatt seg av hus og heim og jeg jobba like mye som det jeg gjør. Problemet er jo å få han til å forstå hvordan det er å hendle hus, unger jobb osv. SAMTIDIG. Når han er hjemme så har jo han fritt og all verdens med tid. Jeg kommer hjem til middag og fornøyde unger, men han skjønner altså ikke at hverdagen er et pes når han er på sjøen "drar meg i håret", og at jeg forventer at han tar sin del når han har fritur. Og ja, selv om jakta er en mnd i året irriterer det meg grønn!

Skrevet

Skal prøve. Må antakelig banke inn i hodet hans hvordan hverdagen er i heimen når han er vekk, og at selv om han er en utrolig god far så må han forstå at min hverdag er totalt annerledes når han er på jobb. Det er vel kanskje det han ikke evner å se.. Og at jeg derfor forventer at han trør til - jakt eller ikke jakt.

Skrevet

Han kommer hjem sent om ettermiddagene, så han får jo treffe ungene rundt middagsbordet, før han legger seg omtrent samtidig som dem. Det er jo mer jeg som koker over for at jeg synes jeg får lite avlastning/hjelp i heimen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...