Gå til innhold

Hmmm, noen trenger å oppdatere listen sin......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ringte en fra markedsundersøkelses-et eller annet i dag. Spurte etter morfaren til mannen min....

Som har vært død i 40 år! Jeg skjønner ikke at det er mulig jeg....Mannen bare ristet på hodet....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo bare tragisk..........uff...... Husker når søsteren min døde, det ringte mange tlf selgere i ukene etterpå.......de ble litt spake når datteren fortalte hvordan det sto til...

Skrevet

Uff, ja det skjønner jeg.

Jeg skulle ringe en daglig leder i en bedrift fra jobb en dag. Snakket med kona, han hadde gått bort to dager tidligere... Jeg fikk så dårlig samvittighet...

Men da skal de tas fort ut av listene for at de pårørende ikke skal plages.

Min kusine ble drept i trafikkulykke for noen år siden. Da ringte de fra trafikkskaddes forening til samtlige i familien..... Håper de får igjennom å forby jeg da...

Men dette var da markedsundersøkelse på en søndags ettermiddag...jaja.

Skrevet

Tragisk ja...og en belastning for de som sitter igjen.

Mer tragikomisk med en morfar som døde for 40 år siden da...da er det virkelig på tide å oppdatere noen lister ja..

Jeg fikk en lite hyggelig telefon rett etter jeg fødte lillegutt.Fra landsforeningen for krybbedød.De gratulerte med barnet og ba om støtte.Da jeg takket nei fikk jeg til svar "tenk om det skjedde dere? "

Skrevet

Jeg sa og nei, har fått oppringning etter hver fødsel (eller hadde hemmlig nr nå sist)

Fikk høre slikt som "får håpe du ikke kommer til å angre på at du ikke støttet oss" og masse slikt. Vi meldte dem til slutt.

De fikk nr fra jm faktisk fikk vi beskjed om...

Ei venninde fikk høre at "håper sønnen din får oppleve å begynne på skolen da"

Forferdelig! Men dette er jo ikke foreningen, men salgsfirmaet de har innleid... Skal jeg støtte dem skal det være på et kontonummer direkte til foreningen slik at ingen selgere får 25% i provisjon for å true til seg penger...Hmm, kjenner at dette er en sak som har gjort meg opprørt mange ganger ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...