Gå til innhold

Hva slags vognpose anbefaler du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eventuelt link???

Vinterpose da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helt ærlig?

voksiposen! syns den er så herlig, å den er ikek klumpete i vår vogn hvertfall.. men så har vi jo en simo-bulldoser, så er god plass her!

ellers så bruke vi koseposen til minusgraderne kommer snikanes da...

Skrevet

Helt klart lammy XL.

http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=11100127&sid=xz10aU_8nSqz344888&WT.svl=Link

Hadde voksi før men da eldste jenta var 1 år og hun, posen og en ytterdress skulle i vogna samtidig så ble det ikke plass. Voksi er alt for stor og klumpete. Så da nummer 2 kom solgte jeg voksien og kjøpte lammy XL. Hun er 1 1/2 år og var på tur i posen i vogna i går og hun hadde kjempe god plass:-)

Skrevet

Anbefaler også voksiposen, den kan du ha både vinterdyne og sommerdyne i.. Vi har samme bulldoser som ho over.. elsker denne posen.. Bruker den til nr 3, og alle mine gutter har vært varme og gode i den..

Like god for hver gang den har blitt tatt fram..

Første gang jeg brukte den var til eldste som er 11 år nå..

Skrevet

kosposene er fine de, men vil ha en vinterpose hehe.. Syns det virker så tungvint med de knytegreiene på voksiposen jeg...

Skrevet

HAr ikke all verden med erfaring fra poseverdenen ennda, men kan virkelig anbefale Odenwälder Lammy XL. Den er så lett og luftig, men alikevel så god og varm. Posen i seg selv veier nesten ingenting, og tar ikke store plassen. Siden den er dun så former den seg lett til de fleste vognen.

Akkurat nå har jeg den i vognbagen, og det er god plass selv om småen er 5mnd.

Virkelig en pose jeg kan anbefale:D

Skrevet

Vi har odenwalder holly (den med bamsen inni) kunne ikke tenkt meg noen annen pose :)

Skrevet

ja de er så søte har sett på de å...

Er de varme da? har ikke tenkt meg ut i 15 - 20 minus liksom hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...