Gå til innhold

Hvorfor "vondt" bare om kveldene og nettene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i den siste uken hatt utrolig vonde "stikkinger" i underlivet og vondt i rygg og menssmerter. Dette starter bare om kveldene og varer noen timer på natten. Neste dag er jeg like fin igjen.. Noen som har det likt? Er det vanlig at dette bare er på kveldene? Hvorfor mon tro? Mens termin i dag. Ul termin om 3 uker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også d slik nå... 2,5 uka igjen til ul-termin. Kjennes ut som mensen er på tur om kvelden, mye nedpress å stikkinger. Sovner til slutt åsså er jeg like fin på morgenen igjen....

Skrevet

Samme her. aner ikke hvorfor det er slik.

Kan vel kanskje være babyen som er på vei lengre ned i bekkenet. eller no modning eller???

Jeg har bare 4 dager igjen til ul termin (3 dager til menstermin).

Har hatt det sånn i tre uker nå, ikke hver eneste kveld, men ganske ofte..

Skrevet

jepp du er ikke alene gitt,18dager til ul termin,7 dager til mens termin.. blir så sliten å lei.. er moden for fødsel nå,hehe!!

Skrevet

Slik har jeg det også. Av og til gruer jeg meg til å legge meg for jeg våkner som regel av menssmerter og kynnere (modningsrier?). Jeg er i uke 37 og har et par ganger lurt på om det har vert noe på gang, men etterhvert har jeg blitt vant med det og legger meg til å sover videre.

Skrevet

Sånn har jeg og.. Og jeg er 5 dager OVER termin...

Passe drittlei nå ja..

Skrevet

Dere må ha lykke til alle man! Masse fødestøv til dere! Jeg er kjempe klar.. eller ikke helt. Må ha samboeren min hjem fra jobb offshore først. Han kommer på torsdag. Så jeg har bestilt fødsel på fredag. Syns det passer så bra, for da får vi to tatt igjen det vi har gått glipp av i 5 uker nå, så er det helg og greier. Jo fredag passer bra:)

Skrevet

Jeg har det også sånn. 14 dager til termin...

Men jeg e ganske sikker på at grunnen til at det er mest vondt akkurat om kveldene og første del av natta er at vi da er slitne i kroppen etter en lang dag..... Bekkenet og ryggen er tross alt utvilt om morgenen/ formiddagen, og er kanskje derfor ikke så vondt da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...