Gå til innhold

ang saueskinn....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt å sove med saueskinnet som datteren min skal ha. Ble anbefalt dette i butikken for at lukten av meg skulle gå over i skinnet, og da ville det være betryggende for barnet. Trygt og godt å sove med mors lukt.

Så nå lurer jeg på hvor lenge må jeg gjøre dette og hvor lenge vil lukten holde seg i skinnet? Har seks uker igjen til termin. Må jeg gjøre det helt frem til termin? ville begynne nå i tilfelle hun skulle komme før termin.

Jeg sover også med en kosebamse som hun skal få, og lurer på det samme med denne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må ærlig talt innrømme at jeg synes dette hørtes ganske ekstremt ut. Har aldri hørt om det før... Ser for meg at jeg skulle ligge der ved siden av min mann på sauskinn og kose med bamsen...

Skrevet

Hei.

Jeg vet ikke, men jeg leste her inne om ei som hadde blitt anbefalt av dama i butikken å ligge på det i 2-3 dager før babyen skulle ligge der. Har tenkt å ligge på mitt i ei uke eller to..

Sist lå jeg ikke på det i det hele tatt og det funka bare fint det også. Lammeskinn er supert for babyen.

Skrevet

...jeg skal suge på smokken til babyen i en uke før termin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...