Gå til innhold

bra barnehage i trondheim- og hvorfor ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenker på hvilken barnehage jeg skal søke på, noen som har erfaringer eller hørt positive ting om noen ? evt. noen jeg bør unngå ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I hvilket området skal du søke da? Byen er stor så kan du nevne bare sånn ca hvor så kan jeg se om jeg kjenner til noe?

Skrevet

bakklandet, møllenberg, sentrum, nardo/lerkendal er aktuelle

Skrevet

Øvre Stubban barnehage like oppafor Nardo:) Herlig liten barnehage med et fantastisk dyktig og omsorgsfult personale. Dit vil jeg ha sønnen min inn, uten tvil! To avdelinger, et flott uteområde, mye fokus på å være ute. Ikke for stort og ikke for smått!

Skrevet

Der er jeg mindre kjent,så kan desverre ikke hjelpe noe. Men hadde jeg vært deg så kan du jo oppsøke ulike bhg å se selv det har jeg tenkt å gjøre etterhvert.

Skrevet

Hei!

jeg jobber i en barnehage i nærheten av sosiden og skal ha med jenta mi dit da jeg begynner å jobbe att. Jobber selv på småbarns avdeling og syns personalet og opplegget for småbarn der er bra. Vi har stort fokus på at barn og foreldre skal føle seg trygge på oss. Det er en 4 avd barnehage. kan evt sende deg privat mld ell noe sånt om du er interessert i navnet på den

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...