Gå til innhold

Tanta eller....? hva er dette da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk mensen i dag....trodde jeg. Men så kom d ikke mer. Bare noen dråper og det var alt. Hva kan dette bety? Nå forstår jeg ingenting . hmmm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Festeblødning kanskje??

Vet ikke jeg, men kan jo hende;)

Skrevet

hadde dette sist jeg var gravid jeg også i begynelsen, d viste seg og ikke være noen ting! livmoren er veldig blodfylt nå så d skal ikke mye til at litt blod kan komme: Etter sex er dette feks normalt i lite mengder.

Skrevet

ok... festeblødning. Hva er d da? Er ikke så ïnne på alt d her

Skrevet

jammen jeg har jo ikke testa positivt. Ikke ennå iallefall:)

Kanskje på tide å teste på nytt?

Skrevet

dytt dytt! Anyone?

Skrevet

Dette kan bety at du er gravid ja..mange som får en liten blødning i mens tiden,,,så dette blir spennende;)

masse lykke til:)

Skrevet

Tusen takk for svar! Hadde på en måte gitt opp denne måneden . Satt å leste på uke 5 i svangerskapet og lurte på om d var noe i magen som var der, men kjente plutselig at jeg begynte å blø litt. Regna med det var menstruasjonen, men etter å ha tatt på et bind kom d ikke mer...

Tror jeg må ta en test i morn tidlig da. Huff, er for mye stress med denne prøvinga :) HØYT OPPE og LANGT NEDE! :)

Skrevet

..fikk sånn rar blødning når mensen skulle ha kommet.litt lys farge påkjenner meg litt igjen i det du sier..har heller ikke fått nå positiv test papiret i noen dager.ingen vanlige kjennetegn som jeg pleier å få når mense er under annmarsj..ingen ømme pupper,eller iriterende eggstokker..så i dag etter sex fikk jeg en liten blødning,sånn bare på papiret..hmm merkelig denne kroppen:(

Skrevet

litt feil i stokkingene av ordene dær gitt:)

Skrevet

kjenner meg litt igjen ..har heller ikke fått nå positiv test ,desverre:(

fikk sånn rar blødning når mensen skulle ha kommet.litt lys farge på papiret i noen dager.ingen vanlige kjennetegn som jeg pleier å få når mense er under annmarsj..ingen ømme pupper,eller iriterende eggstokker..så i dag etter sex fikk jeg en liten blødning,sånn bare på papiret..hmm merkelig denne kroppen:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...