En_av_hver Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Og, er det mye "plunder og heft"? :-) Må vite det i tilfelle arbeidslysten skulle komme og ta meg her en dag! ;-)))
En_av_hver Skrevet 9. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 9. september 2007 ...og da mener jeg det som er i stoff he, he.
stripete ullsokk Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 Jepp:) Var veldig enkelt og greit. Det er knapper og glidelåser som må tas av. Må bare huske og ta ut plata som stiver av i ryggen.
En_av_hver Skrevet 9. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. september 2007 Oj, var det så enkelt??? Men får jeg det sammen igjen da? DET er vel det stor spm hi, hi. Puttet du det i vaskemaskinen??
stripete ullsokk Skrevet 9. september 2007 #6 Skrevet 9. september 2007 Like enkelt å få på igjen som å demontere. Vaska den i vaskemaskinen etter anvisningen. Var herlig å sette mini i en ren vogn som ikke var full av mat ol:)
En_av_hver Skrevet 9. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. september 2007 Ok, da venter jeg på arbeidslysten. Tusen takk for hjelp:-)
Anna Nym :o) Skrevet 9. september 2007 #8 Skrevet 9. september 2007 Hiver meg på her.... Men vaska du både kalesja og setet? Er egentlig bare setet som er skittent, men vasker en bare det kan det vel bli fargeforskjell? Har rød vogn
Gjest Skrevet 9. september 2007 #9 Skrevet 9. september 2007 På den vogna jeg hadde,var ryggen og sittedelen i samme stykket så hele ble vasket.Unntatt kalesjen.Men den var en eldre type da..
Anna Nym :o) Skrevet 9. september 2007 #10 Skrevet 9. september 2007 Det er i en del på min også. Den er ganske ny. Mente setet/rygg og kalesje
En_av_hver Skrevet 9. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 9. september 2007 Hvis du vasker det på 30 grader, tror jeg ikke det blir noen forskjell:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå