løveprinsen <3 Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Skal bestille på nettet nå, men ble litt usikker på hvilke. Er jo litt prisforskjell på de.
Gjest Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Har bare brukt CB digitale el-tester jeg. Svært fornøyd med dem. Har jo pleid å få positiv test på 1 eller 2 testdag, så har hatt en pakning over flere mnd
løveprinsen <3 Skrevet 9. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2007 Okei. Da satser jeg og på de:-) Bare bra med turbo i dag da? Hvor gammel er du for foresten? Bare lurer. Ble selv 29 i juli så den biologiske klokken begynner å tikke høyt.
trønderjenta85 Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 CB digital brukte jeg forrje måne og nå er jeg gravid:) så funket for meg ja
Gjest Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 Nemo: jeg er 31. Gammal røy Hehe.... Vel, ikke helt bra idag, dårlig humør. Men det går seg nok til skal du se
løveprinsen <3 Skrevet 9. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. september 2007 Godt å høre at det klaffer for noen. Når hadde du sex da? Må ta med de tips en kan vet du:-) Turbo: det var visst ikke et tegn på graviditet at snop suget ikke var tilstede:-) Denne pp skal det klaffe for oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå