Gå til innhold

Hva gjør dere når.... ??!

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. Både mor og far er syke (influensa), og alt er tiltak.. man orker ikke ta seg av lillemann - men er nødt.

2. Lillemann nekter å spise grøten.. vil kun ha pupp... og spiser mer iløpet av natta en iløpet av dagen.

3. Lillemann er tett i nesa og han skriker fordi han ikke kan holde på smokken. Det er umulig å dryppe noe i nesa.. el. bruke nesesuger... han veifter med armene, skriker og vrir hodet bort.

Tar også imot alle tips i boka for å bli fortere frisk :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei..

Først vil jeg ønske dere god bedring - akkurat vært gjennom en runde her vi også..

Selv var jeg totalt utslitt, kjempedårlig og full av smertestillende pga bihulene og feber, noe som resulterte i nedgang av melkemengde og slik at junior hang ennå mer på puppen enn tidligere - også på nattan..

Når junior var tett i nesa håndmelket jeg litt i en kopp og brukte en slik sprøyte om en får på apoteket når det er snakk om medisinering i ml.. Jeg fikk noen kjempesmå med hjem når katten ble operert.. Disse kokte jeg og puttet i kjøkkenskuffen, en vet aldri når slike kan komme til nytte.. Disse er fantastiske å bruke som nesespray til ham og jeg slapp å plage ham med nesesugeren..

Andre tips har jeg egentlig ikke foruten å forsøk å slappe masse av og prøv å spis litt mat.. Be om hjelp fra familie kanskje?

Riktig god bedring til alle..

Skrevet

1. tar meg av lillemann og gleder meg til han sovner

2. Sliter med det selv! Har du prøvd å gi han mme?

3. Få sambo til å holde hodet og armene hans mens du sprayer saltvann inn i nesa

C vitaminer:o)

god bedring kjære vannmannen:)

Skrevet

Takk for d..

Takk for tipset.. spørs om jeg kommer lenger med sprøyte da siden han får panikk bare vi rører ved nesen.. men verdt et forsøk...

*ATSJOO*

Vet dere hvordan d er med viss jeg er syk.. og mannen min er frisk - kan han da sykemelde seg for å ta seg av sønnen vår? Må jeg også til legen og få sykemelding?

Lurte på å be om hjelp fra min mor... men d er litt vanskelig å spørre også...

Skrevet

Takk for det :-)

Tygger C vitaminer for harde livet ja..

2. Prøvde det for noen uker siden, da ville han ikke ha det.. Jeg tenker litt på lang sikt også... hva skal man gjøre når han ikke vil ha grøt... har prøvd hvete, havre, mais... hjemmelaget.. med frukt, banan osv.. vil ikke ha... han ville ha forrige uke så vet ikke hva det er nå.. men pupp det vil han ha - vann også. Han kan jo ikke leve på pupp til han blir 2 år liksom...

3. Brukte tvang her om dagen, men fikk så dårlig sammvittighet etterpå... hylte skikkelig... og slo oss bort.. såg på oss med fortvilte øyne..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...