Gjest Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Vi kjøpte stolen på tilbud på Barnas hus til 999. Mente å lese et sted at de har fast lavpris. Om du kjøper basen samtidig, får du 200 kr avslag. Iso fix basen koster i utgangspunktet 1599, men da blir det 1399. Tror Easy basen var ca 200 kr rimeligere. Da blir det altså 1199 for den. Men sjekk også www.lilleprinsen.no Hun selger dem også .
CB-BabyBoy Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 Det kommer vel litt an på hvor du bor (HI) og om de butikkene har kampanjer på setet nå. Barnas Hus i Sandvika har flyttesalg nå og det er 30% på de der tror jeg. Men samme butikken på alnabru, så koster setet 1599 kr og samme for basen - jeg var og så på de i går faktisk. Om du får noe rabatt på dette ved kjøp sammen, stod det ikke noe om. Jeg ville gått inn på maxi cosi sine nettsider og sett på hvem som fører det der hvor du bor og kontakte de direkte. Evt sjekke på nettbutikker.
Gjest Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 Ok. Tenkte kanskje de var billigere på happyland på svinesund ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå