Gå til innhold

Noen som har blitt satt igang flere ganger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan forløp de ulike gangene seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fra igangsetting til gutten var ute 1.gang - ca. 8-10 timer

Fra igangsetting til snuppa var ute 2.gang - ca 5 timer

Første gang lå jeg med skikkelige, regelmessige rier i nesten 3 døgn uten noen effekt, så da måtte jeg få drypp, var det eller keisersnitt, noe jeg nektet. Da tok det altså ca 8 timer fra riene startet effektivt til han var ute...

Denne gangen gikk vannet 16 dager over termin, men ingenting skjedde, så jeg fikk modningstablett, og riene begynte 3 timer etter, skikkelig! Da tok det ca 5 timer til snuppa var ute :-)

Skrevet

1. gang; fikk modningstablett kl. 1000 og skikkelige rier kl. 1400. Junior var ute kl 2000. En fin fødsel, bare at riene kom litt tett en periode.

Junior var nok ikke helt på overtid, tror de hadde tatt feil av termin.

2. gang; fikk modningstablett kl 1300 og ingen skikkelige rier, lå hele natta mad ganske vondt. Legen tok vannet kl 1000 dagen etter og snuppa var ute kl 1600. En helt forferdelig fødsel. Vet ikke helt hvorfor, men jeg så "med" hele tiden. Fulgte med på klokka osv huff he, he.

Snuppa så ut som et pølseskinn, og ble dårlig, som overtidige babyer ofte blir. Hun skiftet hud på hele kroppen de nærmeste dagene. Hadde det vært første gang, hadde jeg NEKTET å gå på overtid neste gang.

Skal du settes i gang?

Lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...