Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Hvordan gjør dere det med flaske på natten. Blander dere med avkjølt vann på forhånd som varmes om natten? Eller kan man blande med varmt vann, kjøle ned og varme igjen? Eller..?
Kaja_07 Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Jeg blander med varmt vann, setter i kjøleskapet og varmer opp igjen.. Lager for flere måltider av gangen. Vet at det står at du ikke skal gjøre det på pakken. Men vet at mange gjør det, og vi har gjort det hele tiden og har en blid og fornøyd liten sønn :-)
Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 Vi bruker ferdig oppmålt, kokt vann på flasken som vi hiver i microen og blander ferdig da den skal spises! Kjappt gjort på et minutt! )
dronte Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 Vi blander kaldt kokt vann og varmt kokt vann til "passe", og har i en termos som står på nattbordet. Pulveret har vi ferdig oppmålt i flaska, så da er det bare å blande.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 vi har kokt vann på flaskene, setter dem i kjøleskapet, varmer under 1 min i microen, har i pulver og shaker ) går på 1 min, veldig greit!
Gjest Skrevet 9. september 2007 #6 Skrevet 9. september 2007 Har halvfulle flasker med kokt vann i kjøleskapet, bare skrur på vannkoker og fyller på resten med varmt vann. Blir perfekt temp med en gang, har en doseringsboks med ferdig oppmålt mme. Skummelt at så mange varmer opp mme synes jeg, greit at det stort sett går bra men det er jo en grunn til at det frarådes.
Hiv o'hoi Skrevet 9. september 2007 #7 Skrevet 9. september 2007 bruker ferdigkartongene.. og varmer i flaskevarmer som jeg har ved siden av senga, eller hiver den i mikro om det haster veldig.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2007 #8 Skrevet 9. september 2007 Jeg har lunkent vann på termos som jeg lager ferdig kvelden før. Varmer det opp til ca 42 grader, for det blir litt kaldere av å stå lenge i termosen frem til nattmåltidet. Når flasken skal lages heller jeg bare opp i flasken fra termosen, heller oppi ferdig oppmålt pulver, rister, sjekker temperaturen og mater i vei. Det krever litt forberedelse, men flasken er klar på 10 sekunder midt på natten!
Gjest Skrevet 9. september 2007 #9 Skrevet 9. september 2007 på natten gjorde jeg det sånn at jeg kokte opp vann, fylte flasken halvfull med vann så det ble kjølt ned, og hadde kokende vann på termos og hadde i en kurv på soverommet;) lat ja.. hihi- også hadde jeg s¨ånn avent boks med rom som jeg hadde fylt opp med riktig mengde pulver, så slapp jeg å telle opp midt på natten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå