Gå til innhold

Er dette slemt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Elsker xn min og han elsker meg.Han er far til yngste barnet mitt.Grunnen til at det ble slutt er fordi det var mye krangling og jeg tok han for gitt osv. Han sier han vil tilbake,men tør ikke fordi han ikke stoler på meg og ikke tror jeg har forandret meg.Det har jeg og brenner etter å leve sammen med han resten av livet.Vi har ennå sex,så nå tenker jeg å sakse han med å bli gravid.Vet han tar meg tilbake om det skulle skje........................

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, tror nok ikke forholdet vil bli noe bedre av at du lurer han akkurat

Skrevet

EHH... JJJJJJAAAAAAAAAAAA. .. Håper det er en spøk!!!

Skrevet

Han vet at jeg er sluttet med prevensjon!!!!!!!!

Skrevet

ja, det er slemt!!! for en måte å få forholdet til å funke!!! er et uskyldig, ufødt barn du blander inn i dette!!!

ikke en god grobunn for et forhold...

prøv å få det til å funke igjen, før dere tenker tanken på andre barn..

*oppgitt*

Skrevet

Ikke den beste måten å få han til å stole på deg vel?

Å lure noen på det der viset må da vel være et av de største svikene som finnest?

Skrevet

Blir å gjøre det uansett.ska gifte meg med han.vi har det kjempefint nå og begge vil at vi skal være sammen.og han vet at jeg ikke bruker prevesjon.

Skrevet

Kan bare ønske deg lykke til.

Håper du ikke sitter med skjegget i postkassa den dagen han finner ut hva du har gjort..

Skrevet

jo, men herregud! dersom du skal gifte deg med han så kan du vel gjøre det først vel! da slipper i det minste et uskyldig lite barn å være grunnen til det, og heller ekte kjærlighet...

hvis dere begge vil være sammen så trenger du ikke å bedra tilliten hans på den måten - det høres bare sykt og ekkelt ut... :(

Skrevet

ja det funker nok bra.....

juge og lure folk pleier å være det som skal til får et godt samliv....

tenk deg om da!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Hvordan er det egentlig mulig å "lure" han med å bli gravid om han vet at du har sluttet med prevensjon og likevel fortsatt har sex med deg?

Det er faktisk barnelærdom at det er slik barn blir til...

Skrevet

Ja, skjønner ikke helt hvor du vil hen...

Du skriver at du vil lure han til å stole på deg og komme tilbake til deg ved å bli gravid, så skriver du at dere skal gifte dere og at begge vil bli sammen igjen og han vet at du ikke bruker prevensjon???

Hva spør du om egentlig? Bare laget et provoserende innlegg og så glemte du hva du hadde skrevet?

Skrevet

Du sier jo at han ikke stoler på deg....tror du han vil gjøre det om han skulle finne ut at du har lurt ham ved å bli gravid?

Ta tiden til hjelp istedet,hvis han er verdt å vente på.Gi han grunn til å stole på deg,så vil nok tilliten komme etterhevert:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...